W.H. van Essen

Frans Verboom

Top

Super snel

Rene Vessum

De ondersteuning via email was zeer goed em de aankoop werd snel geleverd

Arthur Kerkmeester

Mooi spul

Levertijd is wat lang..

Nee

Hariette Bentert

Prima service

Nvt

Foto product afstemmen met product dat geleverd word

Nee

Reactie Antratek Electronics:

Beste heer Terpstra,
Beste heer Terpstra,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. U noemt een verbeterpunt voor de foto's bij het product. Door één van de foto's kreeg u de indruk dat het product met OLED geleverd zou worden. Die foto laat ook het product inclusief harde schijven zien. Dit is gedaan om te laten zien hoe het product gebruikt kan worden. In de beschrijving staat echter duidelijk dat het product zonder OLED wordt geleverd. De eerste foto is het product (zonder OLED) zoals het geleverd wordt.
Antratek Electronics

Bernard Brouwer

Gekocht twee gateways

Uitleg hoe zoiets werkt zou wel nuttig zijn. Nu hebben we met behulp van YouTube filmpjes de connectie moeten maken.

Rob Rosier

Uitstekend

ruim assortiment en voorraad, snelle levering, concurerende prijsstelling

Heeft u opmerkingen over de gekozen vervoerder

zeer tevreden over post nl

Jan Meester

Besteld en gekregen, helaas was het onderdeel behoorlijk in prijs gestegen sinds mijn vorige bestelling half jaar geleden

goede afhandeling

Heeft u opmerkingen over de gekozen vervoerder

De bezorging ging via envelop en dat ging goed. De laatste vraag is wat raar, Ik kan moeilijk invullen dat ik het niet prettig vond dat ik keuze had dus ik heb maar ja ingevuld.

Edwin Houwertjes

Goede service, 1 van de 18 bestelde Teensy's gaf kort na het in gebruik nemen problemen maar werd zonder problemen omgeruild. Ik ben dat soort service niet gewend bij halfgeleiders. Hartelijk dank... Goede service, 1 van de 18 bestelde Teensy's gaf kort na het in gebruik nemen problemen maar werd zonder problemen omgeruild. Ik ben dat soort service niet gewend bij halfgeleiders. Hartelijk dank voor de goede service.

Prima service