&Work

7.6/10
Snelheid dienstverlening
Betrokkenheid contactpersoon

Anne Knol

Ik heb goede ervaringen met Bonque. Zij zijn heel snel in het koppelen van vraag en aanbod van werk. Ik had binnen no time een leuke nieuwe baan. Heel erg bedankt!

Karel van der Veldt

Ik ben door Bonque via LinkedIn benaderd toen ik op zoek was naar een nieuwe baan. Na een kennismakingsgesprek had mijn contactpersoon Tim 12 sollicitatiemogelijkheden. Wij hadden besloten om naar... Ik ben door Bonque via LinkedIn benaderd toen ik op zoek was naar een nieuwe baan. Na een kennismakingsgesprek had mijn contactpersoon Tim 12 sollicitatiemogelijkheden. Wij hadden besloten om naar alle 12 mijn CV door te sturen. Dat was op een vrijdag. Al de volgende maandag had Tim 5 reacties binnen gekregen. Omdat ik zo snel mogelijk een nieuwe baan wilde vinden ben ik in diezelfde week bij alle bedrijven op sollicitatiegesprek geweest. Bij 4 van de 5 volgden een week later een vervolggesprek en uiteindelijk heb ik bij een van deze bedrijven een nieuwe baan kunnen vinden. Ik vind dat Tim dit snel en vlot voor mij heeft aangepakt en daarom ben ik zeer tevreden met Bonque.

Erol Simsir

Ik heb met Amir van Bonque mogen samenwerken voor een passende baan voor mij. Amir doet hard zijn best voor zijn klanten en kandidaten. Hij communiceert goed en bereid kandidaten goed voor op... Ik heb met Amir van Bonque mogen samenwerken voor een passende baan voor mij. Amir doet hard zijn best voor zijn klanten en kandidaten. Hij communiceert goed en bereid kandidaten goed voor op sollicitaties. Ook nadat een kandidaat aan de slag gaat bij een klant neemt hij contact op om te vragen hoe het gaat en geeft hij nuttige tips om het werk ook zo goed mogelijk te laten verlopen.

Patrick Koomen

Na het sturen van een sollicitatiebrief nam Amir Kabal contact met me op. Hij regelde een aantal sollicitatiegesprekken. Hierbij nam hij regelmatig contact met me op om me te updaten over eventuele... Na het sturen van een sollicitatiebrief nam Amir Kabal contact met me op. Hij regelde een aantal sollicitatiegesprekken. Hierbij nam hij regelmatig contact met me op om me te updaten over eventuele nieuwe gesprekken, of hulp bij de gesprekken. Omdat ik nog geen werkervaring had ben ik bij de eerste gesprekken afgewezen. Amir heeft me goed gesteunt zodat ik de moed er in hield. Na een week of drie contact met Amir, heb ik een mooie baan gevonden. Mijn ervaring met Bonque was dus uitstekend

Waarom heb je gekozen voor &Work?

Ik heb een mooie baan gevonden met dank aan Amir en Bonque, en ik zou hen dus zeker aanbevelen aan anderen.

Alexander Braum

Goed, leuke functie gevonden via BONQUE

Goed, leuke functie gevonden via BONQUE

Test Test

Good, the person who handle my application is nice, work quickly and keep me informed.

Waarom heb je gekozen voor &Work?

I recommend, but be careful with some questions that could be indescreete.

Kevin van Luijtelaar

Goede communicatie vanaf het begin dat het contact met Bonque startte.
Goede communicatie vanaf het begin dat het contact met Bonque startte.
Vooral het Contact met Donny als zeer prettig ervaren. Belde telkens om te vragen of er al nieuws was en als hij zelf nieuws had liet hij dit ook direct weten.

Ryanne de Boer

Ik vond het heel prettig dat Sean een vinger aan de pols hield tijdens de sollicitatieperiode, en mijn vragen die ik toen had kom beantwoorden. Het was goed om te horen dat Sean mijn potentiële... Ik vond het heel prettig dat Sean een vinger aan de pols hield tijdens de sollicitatieperiode, en mijn vragen die ik toen had kom beantwoorden. Het was goed om te horen dat Sean mijn potentiële werkgever kende, en mij wat tips en tricks jongeren voor tijdens het proces, en die hebben ook daadwerkelijk bijgedragen aan het feit dat ik ben aangenomen. Fijn om zo ondersteunt te worden!

Stavroula Bochrini

Ecxellent experience and high professionalism! They provide high standards services and it is highly recommended for individuals who seek for new job opportunities.

Waarom heb je gekozen voor &Work?

Excellent service throughout the recruitment process. They really helped me through my job application process. In a short period they managed to bring me in contact with various employers and... Excellent service throughout the recruitment process. They really helped me through my job application process. In a short period they managed to bring me in contact with various employers and arranged me several interviews. We had many phone sessions which helped me not olny organizing my interviews but aslo kept me up to date.

Jordy Verweijen

Nadat ik me had ingeschreven op werk.nl nam bonque contact met me op en had ik binnen twee weken een goed passende baan.