&Work

vaste prijsafspraak

Prima.

Acceptabele pricing

Dmitry Bachin

I have applied for a job which was advertised by Bonque. In one hour Mr. Tim de Vries have called, asked some questions and arranged the interview. Besides that Mr. de Vries proposed me some help... I have applied for a job which was advertised by Bonque. In one hour Mr. Tim de Vries have called, asked some questions and arranged the interview. Besides that Mr. de Vries proposed me some help in preparing to interview but I have refused.
As a result I have a good job with intereresting people.

Waarom heb je gekozen voor &Work?

It was very nice and competent help from Mr. Tim de Vries.

Van de linde

Terzake kundig vriendelijk en open

Ixolution

persoonlijk conntact

R. Smulders

Positieve ervaring, goede opvolging

Nelen en Schuurmans

Zitten er goed achteraan. Sommige profielen blijken wel lastiger. Soms net iets te veel ongekwalificeerde kandidaten.

Wordt ook regelmatig pro-actief benaderd en dat ervaar ik als prettig

Waarom heb je gekozen voor &Work?

De vorm van de dienstverlening, de pitch die Tim en Sean samen hielden bij ons op kantoor.

OVSoftware

Tot nu toe een fijne samenwerking met Bonque. De medewerkers schakelen snel,luisteren goed en maken een goede match met de openstaande vacatures.

Waarom heb je gekozen voor &Work?

De werkwijze en de prijstelling maakt Bonque anders dan andere bureaus.

Eonics

Unieke ervaring en erg prestatie gedreven

Waarom heb je gekozen voor &Work?

Ervaring en aantallen met kandidaten

Sicco

Jerry Bax adviseert ons naar wens over welke stappen we het beste kunnen nemen om een goede developer aan ons Komexo-team toe te voegen. Na de gesprekken neemt hij meteen contact op als hij de... Jerry Bax adviseert ons naar wens over welke stappen we het beste kunnen nemen om een goede developer aan ons Komexo-team toe te voegen. Na de gesprekken neemt hij meteen contact op als hij de feedback van de kandidaat heeft ontvangen.

Waarom heb je gekozen voor &Work?

Op het moment zeer te spreken over de samenwerking met Bonque.