&Work

7.6/10
Snelheid dienstverlening
Betrokkenheid contactpersoon

Dejan Stefanoski

I had an excellent experience with Bonque and I'm glad that I've worked with one of the best recruiters over there. Desley is a honest and definitely most reliable professional. Excellent English... I had an excellent experience with Bonque and I'm glad that I've worked with one of the best recruiters over there. Desley is a honest and definitely most reliable professional. Excellent English speaker, high level of professionalism and always available to provide assistance and advice. I highly recommend him!

DGOffice BV

Eerste kandidaat meteen geplaatst en werkt inmiddels op een vast contract.

Waarom heb je gekozen voor &Work?

Aantrekkelijke mix van opties en goede prijsstelling.

Bumbal

Sterk wisselend. Soms zeer slechte communicatie soms iets te veel. mss is een standaard procedure een tip.

Waarom heb je gekozen voor &Work?

Op aanraden van een ander bedrijf. Kosten model.

EyeOn

Door de komst van Levi zien we dat 1) het aantal CV's toeneemt en 2) het aantal 1e en 2e gesprekken en dat daarmee de kans toenoemt dat we de juiste mensen vinden. Levi reageert snel en denkt... Door de komst van Levi zien we dat 1) het aantal CV's toeneemt en 2) het aantal 1e en 2e gesprekken en dat daarmee de kans toenoemt dat we de juiste mensen vinden. Levi reageert snel en denkt proactief mee met onze wensen wat de kwaliteit van de dienstverlening heeft doen toenemen

Waarom heb je gekozen voor &Work?

We hebben voor Bonque gekozen vanwege het andere verdienmodel wat ze hanteren in vergelijking met andere recruiters. Geen bonus op het aanbrengen, maar op het verlengen van de contracten met hun... We hebben voor Bonque gekozen vanwege het andere verdienmodel wat ze hanteren in vergelijking met andere recruiters. Geen bonus op het aanbrengen, maar op het verlengen van de contracten met hun klanten (zoals wij)

Yourapi

Goeie accountmanager

Waarom heb je gekozen voor &Work?

Uit naam van de opdrachtgever werven

KOVnet

Ik had eerst mijn bedenkingen omdat ik al het een en ander had geprobeerd. Echter tot mijn verbazing werd er snel resultaat geboekt en had ik vrij snel een keuze uit een aantal goed gekwalificeerde... Ik had eerst mijn bedenkingen omdat ik al het een en ander had geprobeerd. Echter tot mijn verbazing werd er snel resultaat geboekt en had ik vrij snel een keuze uit een aantal goed gekwalificeerde kandidaten.

Waarom heb je gekozen voor &Work?

Ik had voor bonque gekozen omdat ik regelmatig reclame van bonque zag met eventuele kandidaten. Ik was nieuwsgierig en heb de gok toen genomen en is mij uitstekend bevallen. En nog steeds moet ik... Ik had voor bonque gekozen omdat ik regelmatig reclame van bonque zag met eventuele kandidaten. Ik was nieuwsgierig en heb de gok toen genomen en is mij uitstekend bevallen. En nog steeds moet ik zeggen.

Ilse/ Qquest

Maarten komt op mij over als een ervaren sales man, een volhouder en weet interesse te wekken door zich te verdiepen in zaken waar wij tegenaan lopen. Wij hebben geregeld contact over kandidaten wat... Maarten komt op mij over als een ervaren sales man, een volhouder en weet interesse te wekken door zich te verdiepen in zaken waar wij tegenaan lopen. Wij hebben geregeld contact over kandidaten wat ik plezierig vind. ook merk ik dat de kandidaten door Maarten uitvoerig gesproken worden (wat niet bij elke organisatie zo is)

Waarom heb je gekozen voor &Work?

Maarten kan heel overtuigend zijn en dat maakt dat ik de sprong in het diepe heb gemaakt en met resultaat.

Billing House

Goeie ervaringen, direct schakelen met ter zake kundige medewerkers.

Waarom heb je gekozen voor &Work?

Breed aanbod tegen een redelijke prijs dwz. goeie prijs/kwaliteit verhouding

Jules Energy B.V.

Beste goede recruiters, hebben ons een paar keer goed geholpen en niet te duur.

Waarom heb je gekozen voor &Work?

Mensen kunnen leveren tegen een goede prijs.

Jack Corrigan

Mijn ervaring met Bonque is dat het een fijne samenwerking is. Ik heb te maken met verschillende werknemers van Bonque en kan het met ze allemaal goed vinden. Zij hebben ons een aantal keer geholpen... Mijn ervaring met Bonque is dat het een fijne samenwerking is. Ik heb te maken met verschillende werknemers van Bonque en kan het met ze allemaal goed vinden. Zij hebben ons een aantal keer geholpen met leuke deelnemers voor ons IT-traineeships.

Waarom heb je gekozen voor &Work?

De heren van Bonque zijn altijd goed bereikbaar en denken graag met mij mee.