&Work

7.6/10
Snelheid dienstverlening
Betrokkenheid contactpersoon

Cor de Rooij

Bonque heeft mij prima geholpen met het vinden van een nieuwe uitdaging. Men heeft mij met een aantal bedrijven in contact gebracht waar ik zo direct niet aan gedacht had.

Waarom heb je gekozen voor &Work?

Bonque, en met name mijn contact persoon was heel gedreven en heeft diverse afspraken geregeld.

Ben Dryden

Desley was a pleasure to work with. He really interpreted my situation eloquently. As a recruiter I found him to have a great balance of enthusiasm and intelligence without ever being too demanding... Desley was a pleasure to work with. He really interpreted my situation eloquently. As a recruiter I found him to have a great balance of enthusiasm and intelligence without ever being too demanding or pushy, which is a relief after my previous experiences.

Waarom heb je gekozen voor &Work?

I would gladly work with him again, knowing he will put my interests first and represent me well. I'm genuinely happy to start my new role.

Ivan

Prima bedrijf. Bonque heeft me snel geholpen met het vinden van een mooie baan.

Waarom heb je gekozen voor &Work?

Medewerkers zijn heel behulpzaam en zoeken continue naar de passende werkmogelijkheden.

Guyon Cornelissen

Desley van Bonque heeft mij a.d.h.v. mijn wensen goede suggesties gedaan voor vacatures in de buurt. Ook in de onderhandelingen heeft Desley zich hard gemaakt voor mij, dit wordt zeker op prijs... Desley van Bonque heeft mij a.d.h.v. mijn wensen goede suggesties gedaan voor vacatures in de buurt. Ook in de onderhandelingen heeft Desley zich hard gemaakt voor mij, dit wordt zeker op prijs gesteld :) Bedankt Desley!

VisualFabriq

Bonque heeft ons met succes geholpen aan verschillende passende sollicitanten. Tim is vriendelijk en behulpzaam.

- Begeleiding en voorbereiden sollicitanten
- Goed idee van het profiel van wat wij zochten

Ksenia van Veen

Fijne ervaring met Bonque. Snel en behulpzaam.

Jasper Lingers

Desley heeft met mij contact opgenomen, en actief gezocht naar bijpassende rol in een bedrijf. Ondanks afwijzingen bij sommige, toch nog een goed bedrijf gevonden waar ik nu bij aan de slag ga. Hele... Desley heeft met mij contact opgenomen, en actief gezocht naar bijpassende rol in een bedrijf. Ondanks afwijzingen bij sommige, toch nog een goed bedrijf gevonden waar ik nu bij aan de slag ga. Hele aardige jongen en goed in communicatie.

Jerry Beisser

Heel goed

Waarom heb je gekozen voor &Work?

Donnie is erg aardig en duidelijk, hij luisterde goed naar je wensen en denkt mee.

Preema DSouza

I had a pleasant experience interacting with Bonque. They were pro-active in getting me a job in NL.

Anna Smit

Ik werd via Linkedin benaderd door Bonque. Mijn CV bleek goed te passen bij een vacature die ik zelf nooit gevonden zou hebben. De afspraken met de werkgever waren snel gemaakt. Binnen een week had... Ik werd via Linkedin benaderd door Bonque. Mijn CV bleek goed te passen bij een vacature die ik zelf nooit gevonden zou hebben. De afspraken met de werkgever waren snel gemaakt. Binnen een week had ik twee sollicitatiegesprekken en een contract. De medewerker toonde belangstelling hoe de sollicitatie verliep.