Van de walle

Zeer goed

Reactie Ambertree:

Bedankt voor je positieve beoordeling en commentaar! Doet ons veel plezier :)

Els Van Rompaey

Kwaliteitsvolle meubels. Goede communicatie en levering volgens afspraak.

Reactie Ambertree:

Wij leggen de lat hoog op het vlak van onze collectie en onze aanpak. Super dat je dit zo positief ervaren hebt. Bedankt, Els!

Lisa Segers

We zijn heel vriendelijk ontvangen geweest in de showroom, deskundig advies, supergoede opvolging. We zijn super blij met onze zetel! :-)

Delvaux Chantal

Zeer fijn en persoonlijk

De clerck brenda

Vlotte ,vriendelijke bediening

Decroix Isabelle

Er is weinig communicatie, ik begrijp dat het drukke periodes zijn, maar ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, dus is zeer moeilijk te beoordelen.

Reactie Ambertree:

Beste Isabelle, we hebben meermaals geprobeerd om u telefonisch te bereiken, maar dit is helaas niet gelukt. Uw bestelling is inmiddels verzonden en zal spoedig bij u aankomen. Alvast veel plezier... Beste Isabelle, we hebben meermaals geprobeerd om u telefonisch te bereiken, maar dit is helaas niet gelukt. Uw bestelling is inmiddels verzonden en zal spoedig bij u aankomen. Alvast veel plezier gewenst met uw aankoop.

Pauline De Schynkel

Heel slecht!

Reactie Ambertree:

Beste Pauline, door de tijdelijke sluiting van onze leverancier naar aanleiding van de coronamaatregelen heeft uw bestelling uitzonderlijk vertraging opgelopen. Wij kregen ook geen updates meer door... Beste Pauline, door de tijdelijke sluiting van onze leverancier naar aanleiding van de coronamaatregelen heeft uw bestelling uitzonderlijk vertraging opgelopen. Wij kregen ook geen updates meer door van levertermijnen, aangezien het niet zeker was wanneer ze de productie terug zouden kunnen opstarten. Intussen draait de leverancier terug op volle toeren en hebben wij u een update bezorgd van de verwachte levertermijn. Onze oprechte excuses voor het ongemak.

X

Mooie collectie, zeer slechte service en administratie

Reactie Ambertree:

Beste Elisabeth, door de tijdelijke sluiting van onze leverancier naar aanleiding van de coronamaatregelen heeft uw bestelling uitzonderlijk vertraging opgelopen. Wij kregen ook geen updates meer... Beste Elisabeth, door de tijdelijke sluiting van onze leverancier naar aanleiding van de coronamaatregelen heeft uw bestelling uitzonderlijk vertraging opgelopen. Wij kregen ook geen updates meer door van levertermijnen, aangezien het niet zeker was wanneer ze de productie terug zouden kunnen opstarten. Intussen draait de leverancier terug op volle toeren en hebben wij u een update bezorgd van de verwachte levertermijn. Onze oprechte excuses voor het ongemak.