Verhaert Karin

Zeer tevreden

Reactie Ambertree:

Leuk om te horen, bedankt Karin!

samyn Didier

Website zit goed in elkaar. vlot bestelling kunnen regelen. echter mis nog wat communicatie over de levering. zeker als een levering 4 tot 6 weken op zich zal laten wachten had ik graag geweten... Website zit goed in elkaar. vlot bestelling kunnen regelen. echter mis nog wat communicatie over de levering. zeker als een levering 4 tot 6 weken op zich zal laten wachten had ik graag geweten hoever de bestelling staat.

Kathleen

Goede service!

Monika

Top! Vriendelijke medewerkers, snelle service

Van Mierlo - Vercauteren

Super! Zelfs tijdens Corona heel goede service!

Sofie Bourgois

Zeer goed

Patricia Richards

Zeer prettig, wij hadden een prachtig tafelarmatuur gereserveerd, daar wij vanuit Nederland kwamen wilde wij het armatuur eerst graag wilde zien voordat wij het daadwerkelijk zouden kopen. Zeer prettig, wij hadden een prachtig tafelarmatuur gereserveerd, daar wij vanuit Nederland kwamen wilde wij het armatuur eerst graag wilde zien voordat wij het daadwerkelijk zouden kopen.
Werden warm onthaald, en konden nog rustig door de prachtige zaak lopen, kreeg een kopje koffie aangeboden en besloten het armatuur te kopen.
Een prachtige aanschaf die nu mooi op ons dressoir pronkt.
Zullen zeker nog eens terug gaan, hebben prachtige accessoires en andere meubels.

Ann Vanhecke

Zeer hoed

Laurence Steger

Ik ben nog volop aan het wachten op onze zetel :-)