Jan van Betuw

Had al langere tijd behoefte om meer simkaarten aan 1 dienst te koppelen. Dit is DE oplossing! En dan ook nog voor prepaid.. Besteld, ontvangen en geactiveerd binnen 3 dagen.. Super!!

Ronald

Prima, snel reactie gehad en duidelijke brief met instructies

Thea Langerak

Uitmuntende klantenservice, en dat meen ik oprecht.

Peter

Jammer dat als je opwaardeert dat je langer dan een dag op een reactie moet wachten zodat je je sim weet kan gebruiken.

R. van Hout

Website werkt perfect!

Peter Bongers

Ze doen wat ze beloven.Chapeau

Part

Vlug en correct levering

Spijksma

Vlot en behulpzaam en makkelijk in gebruik dus tevreden .

Naat

Wij zijn totaal niet handig in de wereld van computers,wifi,mifi etc. We zijn super geholpen met telefonische begeleiding om de TP-link in combinatie met de always connected te verbinden in onze... Wij zijn totaal niet handig in de wereld van computers,wifi,mifi etc. We zijn super geholpen met telefonische begeleiding om de TP-link in combinatie met de always connected te verbinden in onze camper. Ook toen we het na een tijdje er geen gebruik van hadden gemaakt, werden we weer keurig op gang geholpen. Ook zo fijn: je wordt gewoon teruggebeld. Goede service en vriendelijke mensen. En nu laten we automatisch opwaarderen,zo hebben we er geen omkijken meer naar.

Smits

Always connected is een prima bedrijf perfecte service en een klantenservice die snel reageert en problemen snel oplost.
Kortom ik zou Always connected bij iedereen aanbevelen.
Matheus Smits