Robbert Mulder

Op de voorlaatste dag van 2020 een Citizen horloge besteld en op door snel schakelen op 31-12 geleverd. Citizen Promaster Eco-Drive Solar JY8100-80L

Voor de aankoop had ik een paar vragen en ik ben heel goed geholpen met de antwoorden. Dat was voor mij de reden om het horloge bij Altijdhorloge te kopen. Na de aankoop had ik op 07-01 ook nog een... Voor de aankoop had ik een paar vragen en ik ben heel goed geholpen met de antwoorden. Dat was voor mij de reden om het horloge bij Altijdhorloge te kopen. Na de aankoop had ik op 07-01 ook nog een paar vragen, ook die werden naar tevredenheid beantwoord, een heel goede klantenservice.

Géén verbeterpunten

Roland

Alles naar wens

Gewoon zo als het hoort .......ik ben tevreden

Nvt

Selim

Prima bedrijf om zaken mee te doen.

Goede service en meedenkend met de klant.

Een groter assortiment horlogemerken realiseren.

Maria B.

Zeer tevreden! Garantie 2 jaren geeft een betrouwbaar gevoel!

Levert hoogstaande merken voor een aantrekkelijke prijs.
Levert hoogstaande merken voor een aantrekkelijke prijs.
Voor mensen waarbij het niet uitmaakt dat het een model is van een paar jaar geleden, waardoor je toch een kwaliteitshorloge draagt met een degelijke uitstraling!

Jack van de louw

Zeer goede ervaring

Keurige levering

H de Groot

Prima contact, snelle reactie op evt mail.

Doen er alles aan om de klant tevreden te krijgen ( houden )

Geen. Prima service.

Janssen

Buitengewoon klantonvriendelijk

Fatsoenlijke klanten fatsoenlijk behandelen ! Schandalig behandeling. De “Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten” benadering is ronduit onbeschoft Ook deze referentie op de site plaatsen en... Fatsoenlijke klanten fatsoenlijk behandelen ! Schandalig behandeling. De “Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten” benadering is ronduit onbeschoft Ook deze referentie op de site plaatsen en niet alleen de “positieve” !

O Nicolai

Mijn ervaring met dit bedrijf is goed, correcte en snelle afhandeling van mijn bestelling.

Goede service, in mijn geval een iets latere levering dan belooft, hiervan werd ik met een e-mail op de hoogte gesteld. Ze zijn daar klantvriendelijk en gaan accuraat te werk.

Geen verbeter tips van mijn kant, ga zo door!

Werning

Roamer Ceraline Saphira Square 690856 41 54 60alles bestens