Deskundigheid
Resultaat werkzaamheden
Reactiesnelheid inplannen afspraak

Vos

Prima plaatsing van de WTW installatie. Professionele medewerkers.

Al onze vragen werden perfect beantwoord. Vlotte levertijd van het apparaat.

BYRON

Goed geholpen door de dhr. Khan.

Goede service, professioneel.

Jan

Ronduit positief.

Uitgebreide informatie op de website, uitvoering volgens afspraak, vriendelijke en deskundige monteur, duidelijke uitleg tijdens en na de werkzaamheden.

De nieuwe ventilatiebox maakt meer geluid dan de oude wisselstroombox. Wij hadden verwacht dat de nieuwe stiller zou zijn.

Dick Magrijn

Voor de eerste keer onderhoud laten doen. Wist eigenlijk niet goed wat ze wel/niet gingen doen. Snel werk van 2 man, maar wel erg duur voor 20 minuten werk.

Snel werk - waarschijnlijk vakkundig.

Betere voorinformatie. Wij begrepen (door andere appartementbewoners gelegd contact) dat we burenkorting hadden. Klopt! Maar we wisten niet dat elk extra dingetje extra kost. Leg tevoren duidelijk... Betere voorinformatie. Wij begrepen (door andere appartementbewoners gelegd contact) dat we burenkorting hadden. Klopt! Maar we wisten niet dat elk extra dingetje extra kost. Leg tevoren duidelijk uit wat er gaat gebeuren en wat e.e.a. precies kost.

Rene van Dijk

Positief

Informatievoorziening (site; telefoon). Merkbaar specialist in ventilatie. Uitvoering werk.

Admin kan iets beter: onnodig gedoe door verkeerd genoteerd emailadres resp. 06-nummer

Patricia

Dit bedrijf is professioneel en kundig.

Verlenen van informatie en rustige uitleg.

Pieter Herders

De afspraak was om 10.15 echter de monteurs kwamen om 12.00.
Zijn niet op de hoogte gebracht dat het later zou worden.
De monteurs werkte netjes en beleefd.

Meedenken om ook de kanalen te reinigen met stofzuiger.

Gaarne even melden dat het uitloopt. Nu hebben wij de andere afspraak moeten verzetten. Vandaar klantvriendelijkheid een 2.
Denk dat het reinigen van de kanalen gewoon standaard in het tarief...
Denk dat het reinigen van de kanalen gewoon standaard in het tarief moeten worden meegenomen. Nu moesten we E60 extra bijbetalen.
Wel eigen keus na uitleg monteurs.
De vraag zo u het bedrijf aanbevelen zeg ik ja. Maar dan moet een vertraging van bijna 2 uur in het vervolg wel gemeld worden.

Annick Pascual Pascual

Zeer positieve ervaring op alle fronten

De vakbekwaameid en vriendelijkheid van het personeel.

Neen, alles was in orde.

van Workum

Kosten wat moeite om een duidelijke afspraak te maken, maar de onderhoudswerkzaamheden zijn prima uitgevoerd.

Vriendelijke medewerker en werken netjes.

Afspraken beter vastleggen zodat deze ook kunnen worden nagekomen

peeters

Vriendelijke medewerker. Nam alle tijd voor vragen.

Duidelijke uitleg. Netjes gewerkt.

Monteur gaf aanvullingen aan waar je tegen meerkosten voor kunt kiezen. Deze mogelijkheden zouden vooraf bij de bestelling online kunnen worden aangegeven.
Registreren voor extra garantie bij...
Registreren voor extra garantie bij de leverancier van het apparaat werkt niet optimaal.