Ronny Van Linden

Snel

Nvt

Patrick Cromsigt

Traag met terugbetalen

Graag sneller terugbetalen bij retour

Dhr. Philip Nicolaes

Heel lang moeten wachten op het bestelde pakket

Neen

Sneller leveren

Dhr. Marc Dinther

Super blij met de klantenservice

Omgang met klacht

Doorgaan zo

Jan Dupont

Via het net

snelle afhandeling ondanks weekend

mails mogen sneller komen, track en trace heb ik niet ontvangen van de 2de levering

Dhr. Matthias Jacobs

Goed!

Goede Klantenservice

Aangegeven dat levering de volgende dag zou zijn, maar kwam 5 dagen later. Zag ondertussen dat prijs op website lager was en heb het verschil teruggekregen. Dus mooi opgelost!

Dhr. Marco van Zanten

Goed product

Service

Levertijd "voor 23 uur besteld volgende dag (niet) geleverd.

Mevr. Edith Konijn

Ik ben positief over All4running. Uitgebreide collectie en snelle levering. Het verwerken van retour producten kan wat lang duren en dan kan het een paar weken duren voordat het tegoed op mijn... Ik ben positief over All4running. Uitgebreide collectie en snelle levering. Het verwerken van retour producten kan wat lang duren en dan kan het een paar weken duren voordat het tegoed op mijn account staat.
Als een maat niet op voorraad is, kan je een mailtje laten sturen als die weer voorradig is. Daar heb ik 1x gebruik van gemaakt.

Uitgebreide collectie en voldoende informatie over een product.

Soms mis ik wel eens recensies van klanten. Die kunnen mij helpen om een keuze te maken, maar ik begrijp ook dat die een vertekend beeld kunnen geven omdat het voor iedere klant anders kan zijn. Soms mis ik wel eens recensies van klanten. Die kunnen mij helpen om een keuze te maken, maar ik begrijp ook dat die een vertekend beeld kunnen geven omdat het voor iedere klant anders kan zijn.
Ik zou het fijn vinden als het verwerken van retour producten sneller zou gaan, maar tegelijkertijd zorgt het er ook voor dat ik nog meer nadenk over wat ik bestel.

W.B. Aardema

Productbeschrijving, prijs goed. Levering was supersnel