Katie

Super snel levering!

Makkelijk om te bestellen, snel levering

Ik zou niet weten wat beter kan. Mijn ervaring was perfect.

Mevr. Magalie Lubaki Mayifilwa

Top

Alles

Niks

Sig

Zeer over te spreken!

Vriendelijk, snel en goede merken.

Nvt

Mevr. Angelique Hogeling

Goede service in de winkel. Online keuze gemaakt maar niet te horen gekregen dat er een kortingsactie was. Verder perfect.

Goede service in winkel Alkmaar.

Bij acties actief melden bij (vaste) klanten.

Bastijn Bollen

Ik heb een quiz ingevuld over mijn loopstijl, en gebaseerd daarop een aantal (6) schoenen aanbevolen gekregen. De uitslag van de quiz stemde overeen met mijn eigen ervaring, en een van de schoenen... Ik heb een quiz ingevuld over mijn loopstijl, en gebaseerd daarop een aantal (6) schoenen aanbevolen gekregen. De uitslag van de quiz stemde overeen met mijn eigen ervaring, en een van de schoenen in de lijst van 6 noemde specifiek dat het geschikt was voor brede voeten (heeeeeel lastig voor mij normaalgesproken). De prijs was ook heel redelijk en ontwerp mooi. De schoenen besteld, die vielen ook echt perfect uit, dus al met al een zeer positieve ervaring.

Omschrijving van de kariktariestieken van de schoenen, info over overpronatie, resultaat van loopstijlquiz

Meer info over pasvorm en eventuele handleiding om bv zelf je voeten te kunnen meten en dat dan terugkoppelen aan een specifieke schoen, een merk 44 is immers soms een andere merk 43, of nog een... Meer info over pasvorm en eventuele handleiding om bv zelf je voeten te kunnen meten en dat dan terugkoppelen aan een specifieke schoen, een merk 44 is immers soms een andere merk 43, of nog een andere 45.5. Dit is vooral voor mij interessant, omdat ik redelijk afwijkende voetvorm heb (zeg maar, ik ben een 44 in lengte, maar 48 in breedte). Deze website doet dit al ver en ver beter dan het gemiddelde voor online schoenen shoppen, maar meer info over dit tipe zaken is nooit gemist.

MB

Zeer goed

Het hele bestelproces verloopt soepel.
Alles is netjes en verzorgd, zelfs de verpakking is mooi.

Wilga Liekelema

Altijd super!

snelle, juiste levering, eventuele retour gaat soepel, goed te bereiken als dat nodig is: alles goed!

Dhr. Jean-Claude Ramboer

Het bestellen en levering van mijn nieuwe loopschoenen verliep zeer vlot.

Duidelijke uitleg

Gėėn

Dhr. Gert-Jan Thans

Goede prijzen, goede uitleg bij de producten

Iets meer Kortingscodes vaste klanten

Robert Theijssen

Sneĺle en correcte levering van super fijn product

Betrouwbaar en goede service

Geen tips , ga zo door.