Dhr. Marco van Zanten

Goed product

Service

Levertijd "voor 23 uur besteld volgende dag (niet) geleverd.

Mevr. Edith Konijn

Ik ben positief over All4running. Uitgebreide collectie en snelle levering. Het verwerken van retour producten kan wat lang duren en dan kan het een paar weken duren voordat het tegoed op mijn... Ik ben positief over All4running. Uitgebreide collectie en snelle levering. Het verwerken van retour producten kan wat lang duren en dan kan het een paar weken duren voordat het tegoed op mijn account staat.
Als een maat niet op voorraad is, kan je een mailtje laten sturen als die weer voorradig is. Daar heb ik 1x gebruik van gemaakt.

Uitgebreide collectie en voldoende informatie over een product.

Soms mis ik wel eens recensies van klanten. Die kunnen mij helpen om een keuze te maken, maar ik begrijp ook dat die een vertekend beeld kunnen geven omdat het voor iedere klant anders kan zijn. Soms mis ik wel eens recensies van klanten. Die kunnen mij helpen om een keuze te maken, maar ik begrijp ook dat die een vertekend beeld kunnen geven omdat het voor iedere klant anders kan zijn.
Ik zou het fijn vinden als het verwerken van retour producten sneller zou gaan, maar tegelijkertijd zorgt het er ook voor dat ik nog meer nadenk over wat ik bestel.

W.B. Aardema

Productbeschrijving, prijs goed. Levering was supersnel

Judith Pol

Overzichtelijk

Inhoud van het Winkel mandje verdwijnt steeds tijdens het kiezen. Daarna moet alles opnieuw.

Georg

Top

Heel breed aanbod

Niets

Mevr. Eveline Everaert

Tevreden.

Vlotte levering. Kwaliteit.

Mevr. Magna Houtekier

Prima! Mijn volgende sportschoenen koop ik hier zeker weer!

Vriendelijke hulp bij ruil.

De levering van mijn sportschoenen… Het postbedrijf zette die gewoon aan de voordeur omdat ik even niet thuis was. Iedereen kon ze meegenomen hebben!

Dhr. jack sneppen

Zeer betrouwbaar

goede prijs

Dhr. ravian veenstra

Snelle levering van topproduct

Snel en accuraat

Nvt

Geweldig

zeer klantvriendelijk, persoonsgericht en de ruimte voor het juiste advies op maat