Ed en Monique van Katwijk

Zeer prettig.

Goede communicatie.
Vakkundige medewerkers

Gommans

Goede installateurs (vooral Irvin, als ik het zo schrijf) met veel kennis en humor

Frans

AircoPlan heeft ons goed geholpen met de keuze van een airco voor onze slaapkamer. We ontvingen vrij snel na onze aanvraag een offerte.
We deden onze aanvraag in juni, dat is natuurlijk een...
We deden onze aanvraag in juni, dat is natuurlijk een drukke maand als het gaat om Airco's. Desondanks heeft AircoPlan de airco binnen een paar weken kunnen monteren, heel blij mee.

- Snelle offerte en snelle levering ondanks drukte
- Netjes gemonteerd
- Goed advies, inclusief opnamebezoek vooraf
- Duidelijke prijsopgave, invullen via de website geeft een...
- Snelle offerte en snelle levering ondanks drukte
- Netjes gemonteerd
- Goed advies, inclusief opnamebezoek vooraf
- Duidelijke prijsopgave, invullen via de website geeft een betrouwbare indicatie van de uiteindelijke kosten.

Geen verbeterpunten.

Stephan de Jong

Prima.

Vlot de offerte ontvangen die er overzichtelijk uit zag. Snelle levertijd.

Jorem

Duidelijk en goed overleg

Danny verel

Duidelijk en goed

Christian van Helden

Afgelopen zomer een airco aan laten leggen door Aircoplan. Ik moest er wel een hele dag voor thuis blijven, maar de werkzaamheden zijn tip top in orde uitgevoerd.

Duidelijke communicatie met de klant

Tijden van afspreken

Nathan van Helden

Sinds de warme zomers wilden we al een tijdje een nieuwe airco in onze slaapkamer. Via de website hebben we een advies gekregen en na telefonisch contact is de monteur bij ons langs geweest. Eerst... Sinds de warme zomers wilden we al een tijdje een nieuwe airco in onze slaapkamer. Via de website hebben we een advies gekregen en na telefonisch contact is de monteur bij ons langs geweest. Eerst voor een opname en daarna heeft dezelfde monteur, Marco, de airco opgehangen. Helemaal naar onze wens!

- Duidelijkheid
- Communicatie