N.v.t.

Goede ervaring.

Vriendelijkheid, pro-activiteit bij issues en professioneel.

Verbeterpunten

Nauwkeurigheid bij inmeten. Bij het inmeten voor het te boren gat, was er een fout gemaakt waardoor er een gat te veel in de vloer zit. Ik voelde het een beetje aankomen door onnauwkeurige... Nauwkeurigheid bij inmeten. Bij het inmeten voor het te boren gat, was er een fout gemaakt waardoor er een gat te veel in de vloer zit. Ik voelde het een beetje aankomen door onnauwkeurige meetmethode.

Giuseppe Siragusa

Waren keurig optijd en hebben alles netjes en goed geïnstalleerd. Moesten wel voor een tweede keer terugkomen, de eerste keer kwamen ze onverwacht een metalen plaat tegen en hadden niet de juiste... Waren keurig optijd en hebben alles netjes en goed geïnstalleerd. Moesten wel voor een tweede keer terugkomen, de eerste keer kwamen ze onverwacht een metalen plaat tegen en hadden niet de juiste apparatuur bij zich. Dit is in 2de Instantie binnen enkele minuten verholpen.

Chantal

Goede service en vakkundig personeel

Ineke

Fijne vriendelijk medewerkers

Familie Vermeij

Heel goed, alles werd duidelijk uitgelegd en er werd respectvol met ons huis omgegaan.

Vriendelijke monteurs, op tijd begonnen en op tijd klaar, alles werd netjes opgeruimd.

Verbeterpunten

Misschien een betere werkplanning....en helaas lange wachttijden voordat er een offerte en plaatsing gerealiseerd konden worden.

J. de Reus

Positief!

- Goede communicatie over afspraken
- Bezoek vooraf t.a.v. offerte
- Aardige, adequate installateurs

Prima, netjes en volgens afspraak

Vriendelijk, correct en vakkundig

Verbeterpunten

Na afronding van de werkzaamheden zou het mijn aanbeveling zijn om het werk op te leveren in een protocol met vermelding van garantietermijn, eventuele servicemogelijkheden en telefoonnummers.

Jvz

Snel; prima service; net werk

Doen wat ze beloven

Brinkman

Goede afwerking.

Eigen personeel. Vakkundig, netjes.

Verbeterpunten

Een melding dat men met de bouwvak is, wanneer er via email een vraag gesteld wordt zou prettiger zijn dan 3 weken geen antwoord.

De jong

Goed op tijd en netjes gewerkt

Alles klopt

Kan ze niet bedenken