Ineke

Fijne vriendelijk medewerkers

Familie Vermeij

Heel goed, alles werd duidelijk uitgelegd en er werd respectvol met ons huis omgegaan.

Vriendelijke monteurs, op tijd begonnen en op tijd klaar, alles werd netjes opgeruimd.

Verbeterpunten

Misschien een betere werkplanning....en helaas lange wachttijden voordat er een offerte en plaatsing gerealiseerd konden worden.

J. de Reus

Positief!

- Goede communicatie over afspraken
- Bezoek vooraf t.a.v. offerte
- Aardige, adequate installateurs

Prima, netjes en volgens afspraak

Vriendelijk, correct en vakkundig

Verbeterpunten

Na afronding van de werkzaamheden zou het mijn aanbeveling zijn om het werk op te leveren in een protocol met vermelding van garantietermijn, eventuele servicemogelijkheden en telefoonnummers.

Jvz

Snel; prima service; net werk

Doen wat ze beloven

Brinkman

Goede afwerking.

Eigen personeel. Vakkundig, netjes.

Verbeterpunten

Een melding dat men met de bouwvak is, wanneer er via email een vraag gesteld wordt zou prettiger zijn dan 3 weken geen antwoord.

De jong

Goed op tijd en netjes gewerkt

Alles klopt

Kan ze niet bedenken

Ed en Monique van Katwijk

Zeer prettig.

Goede communicatie.
Vakkundige medewerkers

Gommans

Goede installateurs (vooral Irvin, als ik het zo schrijf) met veel kennis en humor

Frans

AircoPlan heeft ons goed geholpen met de keuze van een airco voor onze slaapkamer. We ontvingen vrij snel na onze aanvraag een offerte.
We deden onze aanvraag in juni, dat is natuurlijk een...
We deden onze aanvraag in juni, dat is natuurlijk een drukke maand als het gaat om Airco's. Desondanks heeft AircoPlan de airco binnen een paar weken kunnen monteren, heel blij mee.

- Snelle offerte en snelle levering ondanks drukte
- Netjes gemonteerd
- Goed advies, inclusief opnamebezoek vooraf
- Duidelijke prijsopgave, invullen via de website geeft een...
- Snelle offerte en snelle levering ondanks drukte
- Netjes gemonteerd
- Goed advies, inclusief opnamebezoek vooraf
- Duidelijke prijsopgave, invullen via de website geeft een betrouwbare indicatie van de uiteindelijke kosten.

Geen verbeterpunten.