Stuurstraat

Alles naar wens geleverd en plaatst

Deskundige personeel.

Verbeterpunten

Een half jaar langer garantie omdat de airco in oktober geplaatst is.

BLOEM

2 airco's de afgelopen jaren laten plaatsen. Met 1 is er vanaf het begin af aan al iets mis qua geluid trillen en brommen. We worden continue aan het lijntje gehouden dat het opgelost wordt, maar... 2 airco's de afgelopen jaren laten plaatsen. Met 1 is er vanaf het begin af aan al iets mis qua geluid trillen en brommen. We worden continue aan het lijntje gehouden dat het opgelost wordt, maar nada. Dus aanvankelijk was het een 9, maar als het op garanties aankomt een 1. Waardeloos als een bedrijf bij de after sales het totaal laten afweten.

Verbeterpunten

Als er een ECHT probleem is dan moet je daar ook je best voor doen. Fabrikant wil prima een nieuwe leveren maar wel via de aanvankelijke leverancier, die niets laat horen, ondanks herhaalde... Als er een ECHT probleem is dan moet je daar ook je best voor doen. Fabrikant wil prima een nieuwe leveren maar wel via de aanvankelijke leverancier, die niets laat horen, ondanks herhaalde telefoontjes en mails.

Anja

Goede oplossing voor plaatsing. Keurige man.

Meedenkend. Afspraken nakomen.

_

A.Schrijver-Ververgaert

Zeer positief ,duidelijke afspraken en uitstekende afwerking.

prima bedrijf.

E. Schotte

Betrouwbaar, denken mee

Mark

Proffesioneel, netjes gewerkt en alles als afgesproken

H.Kwisthout

Goede info ontvangen en afspraken goed nagekomen

het plaatsen van de airco is in goed overleg gebeurd

Verbeterpunten

vond het zo prima gaan, dus geen Punt eindoordeel is voor mij onbegrijpelijk rommelig, mijn oordeel is zeer goed

Sjon Vos

Goed, deskundig.

Hadden veel ervaring in huis.

Verbeterpunten

Goed gereedschap is het halve werk, bv boor

Dave Keijzer

Netjes

Installatie

Verbeterpunten

De installateur had geen instructies meegekregen waar en hoe het geplaatst zou moeten worden. Waardoor wij het moesten vertellen. Ik vroeg of ze een werkbon hadden en dat bleek niet zo te zijn.... De installateur had geen instructies meegekregen waar en hoe het geplaatst zou moeten worden. Waardoor wij het moesten vertellen. Ik vroeg of ze een werkbon hadden en dat bleek niet zo te zijn. Installatie zelf was perfect en netjes.