Jola Bel

Positieve ervaring! Goede uitleg, kundig en efficiënt! Zeer goede prijs voor de werkzaamheden!

Uitstekend! In dezelfde week kon de werkzaamheden uitgevoerd worden 👍

Wat vond u van onze monteur(s)?

Kundig, wist precies te vertellen wat hij deed, goede uitleg en goede tips. En daarbij een zeer goede prijs voor de werkzaamheden!

Verbeteringen of tips?

Eigenlijk niet! Ben zeer tevreden. Goed contact, ook telefonisch.

A

Teleurstellend

Geen oordeel

Verbeteringen of tips?

Relaties met klanten is niet wat dit bedrijf belangrijk vindt. Geld binnen harken ook als er binnen 24 uur door omstandigheden is afgemeld. Zijn niet coulant als er 21 uur van te voren is afgemeld.... Relaties met klanten is niet wat dit bedrijf belangrijk vindt. Geld binnen harken ook als er binnen 24 uur door omstandigheden is afgemeld. Zijn niet coulant als er 21 uur van te voren is afgemeld. Daarvoor trouwe klant. Schijnbaar kunnen ze klanten missen.

Reactie Air System:

Relaties met onze klanten staat bij ons bovenaan, dit valt ook terug te zien in alle positieve reacties van klanten die wij ontvangen. Uitleg lijkt hier op z'n plaats.
Vrijdag om 10.00 stond een...
Vrijdag om 10.00 stond een afspraak ingepland voor onderhoud.
In de afspraakbevestiging wordt aangegeven dat onze monteurs ingepland worden op routes, met het verzoek om uiterlijk 24 uur voor de afspraak af te zeggen als deze onverhoopt niet uitkomt, zodat we nog tijd hebben om de route aan te passen. Op donderdag om 15.30 is deze afspraak met de melding "het komt niet uit" afgezegd, wat voor ons geen dwingende reden of noodgeval is . Normaliter wordt voor dit onderhoud 1-1,25 uur gepland exclusief benodigde reistijd. Door deze te late afzegging viel een gat in de agenda van onze monteur. Dat wij daarvoor € 45,-- annuleringskosten berekenen lijkt ons dan nog heel schappelijk, onze kosten liggen hoger dan dat bedrag. Wij vinden het daarom bijzonder jammer dat u op deze manier reageert.

Ramon

Super snel geholpen met service instructies per mail waardoor monteur niet nodig was. Heel klantvriendelijk

Hoe verliep het inplannen van de werkzaamheden?

Afspraak was niet nodig door hulp per email

Wat vond u van onze monteur(s)?

Uitleg op afstand was top en effectief waardoor kosten bespaard bleven

Geen. Perfecte service

Martin

Zeer goed en netjes gewerkt.

Prima exact optijd

Netjes voorgesteld

Eric

Netjes, correct, stipt en vriendelijk.

Hoe verliep het inplannen van de werkzaamheden?

Ik werd gebeld voor het maken van een afspraak. Makkelijk dus.

Vriendelijk, communicatief en professioneel

Nee

Simon Ruikes

Snel, deskundig en professioneel!

Hoe verliep het inplannen van de werkzaamheden?

Nette vriendelijke medewerkster. Snel tot een datum gekomen en de bevestiging via mail binnen een kwartier toegestuurd gekregen.

Wat vond u van onze monteur(s)?

Vriendelijke en professionele medewerker. Heeft er alles aan gedaan om overlast te voorkomen en heeft alles netjes opgeruimd en schoongemaakt. Een visitekaartje voor het bedrijf!

Verbeteringen of tips?

Geen enkele opmerking ter verbetering

Frijlingh

In vrij korte tijd zijn de werkzaamheden verricht. En goed uitgevoerd. Installatie werkt goed.
Prima ervaring!

Zeer voorspoedig

Goede monteur

Schoenen uit binnen

Jansie

Het hele appartement gebouw is zeer tevreden over de werkzaamheden!!!!

Hoe verliep het inplannen van de werkzaamheden?

We zijn telefonisch benaderd en hebben daarna ook een bevestiging per mail gekregeneer

Heel erg vriendelijk!!!!

Neen

Koemar Adjodhia

Zeer tevreden en mooi op tijd.

Zeer goed

Heel erg vriendelijk.

J. Van Eckeveld

Zeer tevreden.

Snel en goed.

Wat vond u van onze monteur(s)?

Werken door en kunnen ook adviseren

Verbeteringen of tips?

Afspraakbevestiging sturen direct na het maken van een afspraak.