A

Teleurstellend

Hoe verliep het inplannen van de werkzaamheden?

Wat vond u van onze monteur(s)?

Geen oordeel

Verbeteringen of tips?

Relaties met klanten is niet wat dit bedrijf belangrijk vindt. Geld binnen harken ook als er binnen 24 uur door omstandigheden is afgemeld. Zijn niet coulant als er 21 uur van te voren is afgemeld. Daarvoor trouwe klant. Schijnbaar kunnen ze klanten missen.

Reactie Air System:

Relaties met onze klanten staat bij ons bovenaan, dit valt ook terug te zien in alle positieve reacties van klanten die wij ontvangen. Uitleg lijkt hier op z'n plaats.
Vrijdag om 10.00 stond een afspraak ingepland voor onderhoud.
In de afspraakbevestiging wordt aangegeven dat onze monteurs ingepland worden op routes, met het verzoek om uiterlijk 24 uur voor de afspraak af te zeggen als deze onverhoopt niet uitkomt, zodat we nog tijd hebben om de route aan te passen. Op donderdag om 15.30 is deze afspraak met de melding "het komt niet uit" afgezegd, wat voor ons geen dwingende reden of noodgeval is . Normaliter wordt voor dit onderhoud 1-1,25 uur gepland exclusief benodigde reistijd. Door deze te late afzegging viel een gat in de agenda van onze monteur. Dat wij daarvoor € 45,-- annuleringskosten berekenen lijkt ons dan nog heel schappelijk, onze kosten liggen hoger dan dat bedrag. Wij vinden het daarom bijzonder jammer dat u op deze manier reageert.

Score voor Air System: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee