Jeroen Zonnenberg

Er kon zeer snel een afspraak worden ingepland. De monteur heeft netjes werk geleverd.

Heel goed en supersnel

Wat vond u van onze monteur(s)?

Zeer tevreden over de monteur. Heeft het werk naar tevredenheid gedaan en ook alles netjes achtergelaten

nee

Reactie Air System:

Dank u voor uw reactie, wordt op prijs gesteld

Ton

Hoe verliep het inplannen van de werkzaamheden?

Op korte termijn een afspraak kunnen maken, kosten inzichtelijk en een duidelijke afspraak qua datum en tijd.

Wat vond u van onze monteur(s)?

Prima op tijd, netjes voorgesteld en verteld wat hij ging doen. Alles netjes en schoon achtergelaten en uitleg gegeven over de huidige unit en advies over evt vervanging

Mooie recensie, dankuwel

Bas

Zeer kundig, professioneel, vriendelijk

Hoe verliep het inplannen van de werkzaamheden?

Heel makkelijk, goede vragen aan de telefoon en snel een monteur beschikbaar

Wat vond u van onze monteur(s)?

Top; ervaren, zeer ter zake kundig, netjes en vriendelijk. Goede tips om zelf ook aan de slag te kunnen

Verbeteringen of tips?

Eigenlijk niet, werk tip top uitgevoerd. Zou makkelijk zijn om tegelijk filters of andere consumables zoals cleaner mee te kunnen kopen.

Reactie Air System:

Dank u voor uw positieve feedback, wordt op prijs gesteld

Willems

Professioneel bedrijf met vriendelijke monteurs met kennis van zaken. Ze hebben alle ventielen vervangen en onderhoud aan de WTW units uitgevoerd.

Hoe verliep het inplannen van de werkzaamheden?

Het inplannen voor alle appartementen van een appartementencomplex verliep prima. Alle bewoners kregen ook een herinnering van tevoren.

Wat vond u van onze monteur(s)?

Vriendelijke en professioneel en ze gaven goed advies.

N.v.t.

Reactie Air System:

Dank u mijnheer Willens, we blijven uiteraard altijd ons best doen, tevreden klanten zijn heel belangrijk voor ons.

Fam.van Westerloo

Een goede eerste ervaring. Dame aan telefoon legt goed uit, snel een monteur aan huis.

Perfect

Zeer goed.
Professioneel

Goede uitleg

Wat vond u van onze monteur(s)?

Vriendelijk , alles netjes achter laten.

N.v.t

nvt

Netjes en Correct !

Hoe verliep het inplannen van de werkzaamheden?

Prima. Men ging goed in op vragen en alles was duidelijk.

Wat vond u van onze monteur(s)?

Correct en vriendelijk. Gaf uitleg en werkte netjes.

nvt

Neddy

Ik heb een hele fijne eerste ervaring gehad met deze organisatie. Bij een luchtmeting in huis van mijn binnenmilieu bleek ik vocht en schimmel in huis te hebben. Daarom nam ik contact op met Air... Ik heb een hele fijne eerste ervaring gehad met deze organisatie. Bij een luchtmeting in huis van mijn binnenmilieu bleek ik vocht en schimmel in huis te hebben. Daarom nam ik contact op met Air System voor z.s.m. een check en schoonmaak van mijn ventilatiesysteem. Dit zodat het teveel aan vocht en schimmel goed weggezogen kan worden. De leidingen zijn grondig schoongemaakt, de ventilatie is opnieuw afgesteld op mijn situatie, ik kreeg professioneel advies en ook zomaar nieuwe afvoerventielen toe.

Hoe verliep het inplannen van de werkzaamheden?

Een bijzonder vriendelijke medewerker heeft haar uiterste best gedaan om mij op een zo kort mogelijk termijn ingepland te krijgen. Ze belde me zelfs na openingstijd nog even terug met het gaatje dat... Een bijzonder vriendelijke medewerker heeft haar uiterste best gedaan om mij op een zo kort mogelijk termijn ingepland te krijgen. Ze belde me zelfs na openingstijd nog even terug met het gaatje dat ze voor mij in de planning had gevonden.

Wat vond u van onze monteur(s)?

Zeer vriendelijk, communicatief, prettig in de omgang, professioneel, dacht graag mee, competent, werkte bijzonder schoon en ik kreeg een goed en op mijn situatie afgestemd advies toe.

Geen.

Edward Raben

Prettige communicatie en meedenken met ons

Goed, netjes vooraf overleg en combinatie van 2 huizen tegelijk

Wat vond u van onze monteur(s)?

Prettig, professioneel en dacht goed met ons mee

Nee. Helemaal tevreden