Wat vond u van het bestelgemak?
Hoe beoordeelt u de reactiesnelheid (Orderbevestiging etc.)?

Wil Dekker

Snelle service!

Snelle service!

Els

De eerste keer dat ik belde werd ik zet vriendelijk te woord gestaan en kreeg ik een goed advies. De keer daarop was dat niet meer het geval. De antwoorden op mijn vragen waren kortaf. De prijzen... De eerste keer dat ik belde werd ik zet vriendelijk te woord gestaan en kreeg ik een goed advies. De keer daarop was dat niet meer het geval. De antwoorden op mijn vragen waren kortaf. De prijzen zijn veel te hoog. Achteraf voor de helft van geld exacte dezelfde kanalen kunnen kopen. De bestelde spullen dus weer teruggestuurd.

Verbeter- en of Sterke punten

Op de website stond netjes een productomschrijving.

Reactie Afzuigkap.nl:

Beste Els, jammer dat u een minder goede review en eindoordeel hebt afgegeven. Met de door u aangedragen min- en verbeterpunten gaan we intern zeker aan de slag! Maar hoe vreemd ook, zijn we wel... Beste Els, jammer dat u een minder goede review en eindoordeel hebt afgegeven. Met de door u aangedragen min- en verbeterpunten gaan we intern zeker aan de slag! Maar hoe vreemd ook, zijn we wel blij met uw kritische review en de voor ons bedrijf relatief slechte feedback. Wij gaan zoals duidelijk zal zijn, heel eerlijk met alle door onze klanten afgegeven reviews om, of ze nu goed of slecht zijn! Wij knoeien niet met de reviews, alle reviews worden door onze klanten gegeven, niets wordt daaraan geknoeid. Dat we gemiddeld al jaren boven de 9 uit 10 (of 4,5 uit 5 sterren) scoren geeft aan dat onze klanten blij met ons zijn. U even niet, daarom nogmaals sorry, volgende keer hopelijk beter. Met vriendelijke groet, Afzuigkap.nl

Van Teeffelen

Vriendelijk

albert govers

Persoonlijk en aktief

snelle levering, upgrade

Blokhuis

Het was prima zelf nog dag eerder dan verwacht

Verbeter- en of Sterke punten

Goed en korektgoed is goed

O van Muijlwijk

Goede en snelle reactie op vragen betreffende een aantal producten

Verbeter- en of Sterke punten

Duidelijke onderverdeling naar de verschillende productgroepen

Kuling

Prima kennis en service

Verschillende keuzes
Vriendelijkheid

Gerard Mangnus

Goede ervaring, heldere informatie

Verbeter- en of Sterke punten

heldere informatie, toegelicht met goede illustraties. Zoekfunctie ook goed

van Westen

Prima, product werd snel geleverd

Verbeter- en of Sterke punten

heb niet besteld via de weg site

J.Jansen

Super goede service, reageren direct op vragen en er wordt meegedacht . Fijn ! En een prachtige afzuigkap afgeleverd.

Verbeter- en of Sterke punten

Het meedenken en het alvast voor je regelen en de snelle persoonlijke reacties.