Wat vond u van het bestelgemak?
Hoe beoordeelt u de reactiesnelheid (Orderbevestiging etc.)?

Michael Woodall

Heel prettig en makkelijk

Duidelijk en overzichtelijk

Tineke

Snel kunnen bestellen, snelle levering. Maar de bezorgkosten zijn buitensporig hoog. €15 voor 2 koolstoffilters van samen €90. Ook dit is erg duur.

Frankort

Boven verwachting snelle service

goede beschrijving

Mennet

Bij afzuigkap.nl staan ze garant voor een goede communicatie en super snelle service

Aandacht en snelle levering

C. De lijster

Na een eerste kap, met te weinig capaciteit, aangeschaft te hebben via een keukenbedrijf in contact gekomen met afzuigkap.nl. Na bezoek van de eigenaar een zeer persoonlijk en passend advies voor... Na een eerste kap, met te weinig capaciteit, aangeschaft te hebben via een keukenbedrijf in contact gekomen met afzuigkap.nl. Na bezoek van de eigenaar een zeer persoonlijk en passend advies voor ons huis gekregen. Naar tevredenheid een offerte ontvangen, met nog wat extra’s. Kap inmiddels volgens afspraak geleverd. Tot op heden dus een erg plezierige samenwerking.

Verbeter- en of Sterke punten

zeer nette en persoonlijke behandeling

Mark

Verbeter- en of Sterke punten

scherpe prijs, tijdige levering, goed verpakt

Sjaak Pilon

Wist wat ik nodig had, maar erg snel op gereageerd en snel geleverd, TOP!!

Overzichtelijk

KHIRANDISH

Snel en goed

Verbeter- en of Sterke punten

goede kennis en snelle levering

Hans van Rheenen

Prima!

Verbeter- en of Sterke punten

Duidelijk en geen verhullend taalgebruik

W. Beerendonk

Zeer mooie schuinewand afzuigkap.

Verbeter- en of Sterke punten

Hier vond ik cast iron, een gietijzeren kleur. Staat fantastisch in onze keuken. Je komt bijna nergens andere kleuren tegen dan de standaard kleuren: rvs, lakwit/zwart, wit glas, zwart glas.
Ik was bang voor het lamplicht dat het direct naar beneden zou schijnen, maar de lampen staan licht naar voor gericht, zodat je over de gehele kookplaat licht hebt.
Had voor 4 uur s'middags besteld, en de volgende ochtend rond 9 uur in huis!
Super!!