Wat vond u van het bestelgemak?
Hoe beoordeelt u de reactiesnelheid (Orderbevestiging etc.)?

W. Beerendonk

Zeer mooie schuinewand afzuigkap.

Verbeter- en of Sterke punten

Hier vond ik cast iron, een gietijzeren kleur. Staat fantastisch in onze keuken. Je komt bijna nergens andere kleuren tegen dan de standaard kleuren: rvs, lakwit/zwart, wit glas, zwart glas.
Ik was bang voor het lamplicht dat het direct naar beneden zou schijnen, maar de lampen staan licht naar voor gericht, zodat je over de gehele kookplaat licht hebt.
Had voor 4 uur s'middags besteld, en de volgende ochtend rond 9 uur in huis!
Super!!

R. Groenewoud

Al meerdere malen besteld, altijd prima afgehandeld en juiste goederen ontvangen.

Beschikbare voorraad

Snelle service

Coen

Goeie navigatie

Janssen

Snel, goede kwaliteit prijs verhouding

Duidelijke product informatie

Roebin Ubels

Top service , snel onderzoek gedaan voor mij, en binnen enkele dagen had ik een link met de juiste koolstoffilter, wel een beetje prijzig , maar die dingen zijn ook niet goedkoop.

Verbeter- en of Sterke punten

Snelle terugkoppeling en juiste product.

Jf

Waardeloos!! Slechte service en waardeloos spul. Voel me gewoon opgelicht

Reactie Afzuigkap.nl:

Goedendag fam. F. Jammer dat u ons de allereerste zeer slechte feedback geeft. Gedurende de vele jaren dat onze webwinkel afzuigkap.nl inmiddels bestaat hebben wij uitsluitend lovende recensies... Goedendag fam. F. Jammer dat u ons de allereerste zeer slechte feedback geeft. Gedurende de vele jaren dat onze webwinkel afzuigkap.nl inmiddels bestaat hebben wij uitsluitend lovende recensies mogen ontvangen. Vandaar dat ons gemiddelde over vele honderden recensies nog steeds op een trotse 9+ staat en alle klanten ons voor 100% hebben aanbevolen. Met uw aankoop is er kennelijk iets heel erg mis gegaan, dat is uiteraard spijtig voor u en ons. Wij hebben het uiterste geprobeerd om uw klacht over een in uw ogen slechte werking van een overigens als uitstekend gewaardeerde Faber afzuigkap op te lossen. Een Faber is ook niet zomaar een merk, maar de uitvinder van de afzuigkap, nu reeds 50 jaar geleden en een van de meest vooraanstaande producenten van design afzuigkappen! Hoe dan ook, u gaf aan niet tevreden te zijn geweest. U gaf aan de afzuigkap te willen terugzenden. Evenwel bleek vervolgens dat de kap niet alleen uit de doos is geweest, maar is opgehangen, gemonteerd, heeft gedraaid, de verpakking was beschadigd en niet meer in originele staat, kortom niet meer als (vrijwel) nieuw te verkopen. Desondanks hebben wij u een aanbod gedaan om de gecalculeerde schade aan de afzuigkap en verpakking ter hoogte van circa 200 € alsnog te willen crediteren bij de aankoop van een andere u passende en zelfs nog sterkere afzuigkap uit onze grote collectie. U heeft elk aanbod dat door ons is gedaan afgewezen. Dan houdt het jammer genoeg op, kennelijk hebt u onze voorwaarden niet goed genoeg gelezen en niet begrepen dat terugzenden in een dergelijke staat niet anders betekent dan dat daaruit voor u èn ons alleen maar kosten zijn ontstaan. Hopelijk heeft u elders wel kunnen slagen. Met een toch vriendelijke groet, Afzuigkap.nl

JB

Top!!

Verbeter- en of Sterke punten

Goede en snelle communicatie. Product geleverd zoals ruim van te voren afgesproken.

H.D. van der Linden

Zeer uitgebreide sortering aan filters voor afzuigkappen

Verbeter- en of Sterke punten

Zeer uitgebreide sortering met gedetailleerde informatie.