Snelle service en goed bereikbaar voor vragen, zeker aanrader !

Reactie Afvalcontainershop.nl:

Heel erg bedankt voor je positieve feedback, we zien je graag terug bij de afvalcontainershop!

Reactie Afvalcontainershop.nl:

Bedankt voor je positieve feedback, graag zien we je de volgende keer weer terug bij Afvalcontainershop!

Albert Waardenburg

Reactie Afvalcontainershop.nl:

Fijn dat alles goed en gemakkelijk is verlopen! Hopelijk zien we je de volgende keer weer terug bij de Afvalcontainershop.
Badr

Goed, maar iets teveel 'druk 1/2/3' ipv rechtstreeks contact met een persoon over vragen. Had geen grote vragen, maar wanneer iemand die wel heeft is het niet mogelijk ze te stellen.

Tips

voor de ophaalafspraak was er alleen de 'kies 1,2 enz.' mogelijkheid. Ik zou het beter vinden indien er altijd een 'kies 3' voor contact medewerker/overige vragen'

Mevr Floor

Goed geregeld!

Tips

Ik had gevraagd of ik even 10 min voor aankomst met container gebeld kon worden. Dit gebeurde dus niet dus moest jullie wagen, een straat blokkerende op mij wachten.

Snel geleverd en weer opgehaald, prima service. Fijn ook dat er een reminder wordt verstuurd. Ophaaldatum inplannen gaat heel eenvoudig.

Tips

Had graag nog een exact tijdstip gekregen vwb ophalen, zeker ivm benodigde ruimte voor en achter de container

Tops

Herinnerings email was echt heel fijn

s Quaak

Hele goede en zeer snelle service. Brengen was met spoed en werd snel geregeld. Ophalen was ook prima.

Remigiusz Bernat

Zeer goed contact met de klant