Puur-rene

Mooi op afspraak, werken netjes , de chauffeur was enthousiast en erg vrolijk, en meedenkende erg pretittig

Niet van toepassing alles top

M schuurmans

Schandalige afhandeling met ophalen container
Door andermans fout extra kosten van 108 euro te moeten betalen
Vind dit pas terecht als de container goed staat...

Niet zo snel een rekening sturen naar klanten die nix aan zoon voorval kunnen doen duidelijk vermelden van afzetten tijdens telefonisch bestellen

Rianne Sijtema

Zelfde dag geleverd als besteld. Prima service. Alleen bij het ophalen gevraagd contact met ons op te nemen over tijdstip van ophalen en dat is niet gebeurd. Maar ophalen is wel goed gegaan.

Goed geregeld

Zo doorgaan

Allemaal prima geregeld

Bij de eerste bestelling een hele snelle bevestiging wanneer de levering zou zijn. De tweede levering was wat onzeker wanneer nu geleverd zou gaan worden. Tevens bij ophalen wat onduidelijkheden. Alles is top geregeld. De enige verbetering die ik kan verzinnen is nog sneller aangeven wanneer iets geleverd of opgehaald gaat worden. Maar ik snap heel goed dat dat een hele opgaaf is. Wij zijn in elk geval zeer positief over de samenwerking.

A. Mejan

Telefonisch de opdracht geplaatst omdat ik een paar vragen had. Duidelijke info gekregen en zeer snel via de mail bevestiging gekregen. Duidelijke info over het plaatsen van de container. De...

Wat mij betreft geen opmerkingen. Alles was keurig en duidelijk geregeld

DP Factory

Goede planning van het leveren en afhalen van de container, duidelijk en georganiseerd.

het factuur vooraf betalen was voor ons een beetje onhandig i.v.m. verschillende afdelingen.

Snelle response en makkelijk om contact te leggen

er staat voor een bepaalde tijd gebeld de andere dag beschikbaar. na boeken en betalen wordt ik gebeld dat dit niet gaat lukken. wel alternatief aangeboden op andere dag of geld terug maar als je het niet waar kunt maken dan ook niet vermelden.