Arjen

Zeer goed.

We krijgen een e-mail waarin staat dat het grofvuil max 20 cm boven de rand mag uitkomen. Echter op de container zelf staat dat het 30 cm boven de rand mag uitkomen.
Dit geeft de nodige verwarring.

Vlotte levering en eenvoudige manier van bestellen.

Stege

Nog nooit een container gehuurd ,alles was zeer vreemd voor mij echter ,mijn ervaring omschrijf ik als zeer goed.

Goede dienstverlening. Snel en accuraat. Afspraken worden precies nagekomen. Ongecompliceerd.

Prima bak, snel geleverd en eenvoudig te bestellen. En de mogelijkheid om de bak acht weken lang bij huis te houden is ook positief.
Minpunt: we hadden een bak van bedrijf A en na acht weken...

Om de bak weer op te laten halen is er een handige button in de mail. Met een druk op die button wordt de bak opgehaald. Heel handig. Alleen die mail wordt aan het begin vd levering verstuurd dus je moet eerst zoeken naar die mail. Zoeken naar mail op een iPhone valt niet altijd mee. Misschien dat er een qr code op de bak kan. Of dat je kan instellen wanneer je weer een mail wil met de button

Het brengen van de container was prima.
Het ophalen daar schort het een beetje.
Hij staat al drie dagen langer als afgesproken heb geen mail of telefoontje mogen ontvangen

Afspraken beter naar komen ipv vermelden dat het meer gaat kosten als ze niet normaal met de vrachtauto bij de bak kunnen.
Beetje raar als je zelf woensdag zou komen en vervolgens niet komt

Kusadasi

Snel en gemakkelijk

Wellicht een rekenhulp voor de hoeveelheid wat klanten nodig hebben. 3m3 was snel vol daarna heb ik een 6m3 besteld.

B van den Brink

Goede communicatie.

H.Handgraaf

Makkelijk, snel en goed geregeld