Prima geregeld, goede afstemming bij afleveren en ophalen met chauffeur. Vond echter het contact over de einddatum niet zo heel helder en voelde een beetje alsof de informatie beetje onduidelijk was... Prima geregeld, goede afstemming bij afleveren en ophalen met chauffeur. Vond echter het contact over de einddatum niet zo heel helder en voelde een beetje alsof de informatie beetje onduidelijk was om ervoor te zorgen dat je uiteindelijk toch niet echt had afgezegd. Dus op basis van het (prima!) waarschuwingsmail had ik een week verlengd maar toen ik belde had ik daarmee toch niet de einddatum vastgelegd. Dat vond ik echt niet ok!

Tips

duidelijker maken dat je de einddatum moet herbevestigen ook al heb je deze gewoon afgesproken.....

Tops

Contact ging goed, overleg over andere container was prima, container zag er keurig uit en chauffeur was een toppertje!

Positief, afspraken worden nagekomen.
Vragen worden snel beantwoord, en duidelijk antwoord ook.

Tips

Plek waar de container komt te staan, is fijn als dat overlegd wordt. Is nu niet gebeurd, maar ook niet rampzalig, want de bereikbaarheid was lastig.

Tops

Snelle reactie bij vragen, afspraken worden nagekomen en gecommuniceerd, goede prijs- kwaliteit verhouding

Guus Kuijpers

Duidelijke afspraken
Vriendelijk

Janene Kossen

Prima service en heel vriendelijke chauffeurs.

Anne Jan Kruizinga

Alles verliep geheel volgens afspraak.

R Koops

Prima te woord gestaan, mooi op afgesproken dagdeel geleverd

Tops

Nette chauffeurs en snel geleverd en opgehaald

A lalouchi

Totaal geen respect voor klanten en zijn grote oplichters beter bij spelt huren ze bedriegen je waar je bij bent rotzooi klei stenen zand geleverd en willen het niet terug nemen niet klant... Totaal geen respect voor klanten en zijn grote oplichters beter bij spelt huren ze bedriegen je waar je bij bent rotzooi klei stenen zand geleverd en willen het niet terug nemen niet klant vriendelijk

Goeie tip niet bij hun bestellen spelt is 100 keer beter

Reactie Afvalcontainershop.nl:

Goedemiddag,
Goedemiddag,
We vinden het heel vervelend dat u niet het soort zand heeft gekregen wat u nodig had. Ophoogzand is niet geschikt om straatwerk op te leggen want dit kan stukjes klei en schelpen bevatten. U had straatzand nodig, omdat dit wel een fijne korrelstructuur heeft waar het straatwerk overheen gelegd kan worden.
We hebben allerlei oplossingen aangeboden, maar u bent hier uiteindelijk niet op ingegaan. Naar ons inzien hebben we er alles aan gedaan om u toch verder te helpen.
Praxis-Kluscontainer.nl

Dhr Raczek

Ik ben erg blij

Dhr Guichelaar

Vlotte service en overleg mogelijk.

Adrie Erisman

Ik vond hem toch wel klein de container het
Bedrijf is perfect hoor netjes gebracht en netjes opgehaald