Stef Pijning

Goeie service!

De levering was op tijd volgens afspraak, de 3x3 container was niet meer beschikbaar, desondanks plaatste de chauffeur zonder prijsverhogingen de 4x3.

Tops

Vriendelijke chauffeur

Wim de Lange

Zeer goede service , behulpzaam en komen de afspraken na !!

Tips

Geen tips was gewoon geweldig

Prima, snel enaccuraat

Prima alles v9lgens afspraak

L Sekewael

Goede service..behulpzaam en vriendelijk

Rob Pagen

Meerdere containers gehuurd. Communicatie via website verloopt altijd goed. een echte aanrader!

Marcel

Slecht

Tips

3 containers achter elkaar gehad voor bouwafval. geen problemen. tot de laatste container, moesten we vanuit het niets ineens foto's inleveren en werd de container afgekeurd omdat schutting en... 3 containers achter elkaar gehad voor bouwafval. geen problemen. tot de laatste container, moesten we vanuit het niets ineens foto's inleveren en werd de container afgekeurd omdat schutting en vlonderhout zat. (we hebben alleen maar vlonders en schuttingen afgevoerd) vervolgens werd gemeld, eerst maar bijbetalen voor bouw-en sloopafval en dan pas komen wij hem halen...niet best, slechte reclame... medewerker had dit beter kunnen aanpakken.

Dhr Snoeij

Nette communicatie

K elyaakoubi

Helaas hebben sommige medewerkers geen gevoel voor begrip en wordt en niks gedaan als er fouten zijn gemaakt. Gelijk een hele hoge rekening gekregen zonder te overleggen. Mensen maken fouten en er... Helaas hebben sommige medewerkers geen gevoel voor begrip en wordt en niks gedaan als er fouten zijn gemaakt. Gelijk een hele hoge rekening gekregen zonder te overleggen. Mensen maken fouten en er wordt geen middenweg gekozen wat voor beide partijen goed en haalbaar is. Heel jammer!

Tips

Zorg ervoor dat je klanten tevreden houdt dat er geluisterd wordt en begrip wordt getoond