Afval.nl

Container Rotterdam

landelijke dekking

JanR

Goed, volgens afspraak

alles liep vlot zoals afgesproken

Marc J

Keurige prijs, geen moeilijk gedoe.

Prijs

Communicatie (chauffeur zou bellen en in de middag komen, maar stond onaangekondigd al 's ochtends voor de deur).

Sam

Slecht

Geen.

Afspraken nakomen.

Reactie Afval.nl:

Beste,
Allereerst bedank voor uw review.
Jammer dat u ons bedrijf niet aanbeveelt.
Beste,
Allereerst bedank voor uw review.
Jammer dat u ons bedrijf niet aanbeveelt.
Helaas is uw container, wegens een inschattingsfout van de chauffeur, een aantal dagen eerder afgehaald dan gepland. Na uw klacht hebben wij proactief gehandeld en direct een nieuwe container laten plaatsen die u deels mocht vullen. Volgens onze gegevens is deze tweede container op uw verzoek afgehaald op 5-9-2022.
Onze excuses voor het ongemak wat u heeft ervaren.
Team Afval.nl

Klaasen

Niet echt wat ik dacht.

Vroeg brengen van de Container

Beter naar de invulling kijken op de digitale bestelling inzake brengen en halen van de container.
2 data ingevuld en de volgende dag al een container op de stoep wat nog een 2 weken te vroeg was.
Ophaaldatum ook nog moeten invullen ook al had ik het al op de digitale bestelling ingevuld!
even contact opnemen als je een andere datum gaat leveren/ophalen

Reactie Afval.nl:

Beste,
Bedankt voor uw review en goed om te zien dat u ons bedrijf aanbeveelt.
Beste,
Bedankt voor uw review en goed om te zien dat u ons bedrijf aanbeveelt.
De planning geeft inderdaad aan uw container op de route van de volgende werkdag te hebben geplaatst. Onze excuses hiervoor.
Aangezien wij geen eerdere melding hebben gehad gaan wij ervan uit dat dit niet voor problemen heeft gezorgd.
Team Afval.nl

Ayman

Makkelijk en snel geregeld

Snel en meedenkend

Geen tips

Jim Lucassen

Goede communicatie en feedback, levering afvalcontainer op tijd en netjes geplaatst

Stipte levering en goede communicatie zowel bij levering en terughalen

Ga zo door

Mo

Hier 2 x een container gehuurd, zeer tevreden, alles super geregeld

Door een fout was de container voor afgesproken datum opgehaald, dezelfde dag werd er een nieuwe neergezet, top

Ga zo door afval.nl

Roy Teering

Prima, volgens afspraak gebracht en opgehaald

Eenvoudige website, makkelijk te regelen

Ik had gevraagd een half uur voor levering te bellen zodat ik aanwezig kon zijn, echter werd ik pas gebeld toen de chauffeur voor de deur stond. Was blijkbaar niet helemaal goed doorgegeven door de... Ik had gevraagd een half uur voor levering te bellen zodat ik aanwezig kon zijn, echter werd ik pas gebeld toen de chauffeur voor de deur stond. Was blijkbaar niet helemaal goed doorgegeven door de planning. Hij stond gelukkig wel op de goede plek.

Stolk

Goede service