Afval.nl

R Albertsma

Zeer goed, beetje duur

Levering containers op tijd, container in goede staat, chauffeurs zijn vriendelijk en weten wat ze doen

Het telefoon nummer van gp groot is niet dat van afval.nl, beetje verwarrend

B

Snel geregeld

Op tijd geleverd

Dag van ophalen niet gehaald, volgende dag pas. Kreeg daar helaas geen melding van

de Boer

Helaas zijn mijn eerste bevindingen niet positief. Te laat gebracht en pas na het weekend weer opgehaald.

Vriendelijke chauffeur

Als u vraagt een tijd aan te geven (tussen 7 -13 uur ) en je daar bemensing voor regelt, en dat de container pas een uur of 3 komt, kan ik daar niets mee. Ook het ophalen,: donderdagmorgen gebeld en... Als u vraagt een tijd aan te geven (tussen 7 -13 uur ) en je daar bemensing voor regelt, en dat de container pas een uur of 3 komt, kan ik daar niets mee. Ook het ophalen,: donderdagmorgen gebeld en pas dinsdag morgen gehaald terwijl toegezegd maandag.

Reactie Afval.nl:

Beste,
Allereerst dank voor uw review.
Beste,
Allereerst dank voor uw review.
Vervelend om te lezen dat u ons bedrijf niet aanbeveelt. Volgens onze systemen is uw container op de geboekte dag geplaatst. In uw order heeft u bij de plaatsing inderdaad aangegeven dat uw voorkeur ligt op de ochtend (tussen 7:00 - 13:00 uur leveren). Zoals aangegeven bij de bestelling kan er van deze voorkeurstijd afgeweken worden in verband met planningen.
Bij het inboeken op van de ophaalopdracht was de desbetreffende planning helaas al gesloten voor de volgende werkdag. Met het oog op duurzame route rijden heeft de planner de keuze gemaakt uw container dinsdag ochtend, eerste werk, af te voeren. Helaas heeft dit bericht ons te laat bereikt waardoor wij u niet op de hoogte konden brengen.
Onze excuses voor het ongemak wat u heeft ervaren.
Team Afval.nl

Stal Buisman

Goede communicatie en snelle levering

Zie boven

Nvt

Judith

Goede service, snelle levering en eerlijke beoordeling.

Snel, fatsoenlijke containers en vriendelijk personeel.

Nee, ging goed.

Karlijn Strick

Goede ervaringen met leveren container zowel op mijn werkadres als prive.

Communicatie, duidelijke website en redelijke prijzen

Aflevertijden wat beter aanhouden

Mark

Makkelijk te regelen en prima prijs/kwaliteit verhouding. Helaas bleef de container op de afhaaldag staan, maar dat werd een dag later opgelost.

makkelijk te regelen.

Niet vergeten om een volle container volgens afspraak op te halen

Marco

Snel en goed.

Komen de afspraken na die van te voren zijn besproken.

Samih Abrazi

Ervaringen zijn zijn goed.

Scherpe prijs, juiste prijs-kwaliteit verhoud.

1. Communicatie: bij levering van het product eerst communiceren t.b.v. precieze leslocatie.
2. Mogelijkheid van aangeven door de leverancier van preciezere levertijdstip i.p.v. een window van een hele dag.

Reactie Afval.nl:

bedankt voor uw review.
Wij nemen uw verbeterpunten mee in onze organisatie.
Team Afval.nl

Nico

Komen afspraken na en werken snel en netjes

Prijs en goede website