M.F.I. Oven & Service Bedrijf

Via de app foto's van het aparte systeemplafond gestuurd, was even een lastige maar kwamen eruit wat er nodig was en toen slechts 1 pakket hoeven te bestellen, dus ook voor kleine orders het juiste... Via de app foto's van het aparte systeemplafond gestuurd, was even een lastige maar kwamen eruit wat er nodig was en toen slechts 1 pakket hoeven te bestellen, dus ook voor kleine orders het juiste adres.

W selten

Prima ervaring. Helemaal correct behandeld volgens afspraak

Jan van der Wal

Snelle levering, goed verpakt, behulpzaam. Prima bedrijf.

vof de bruyn

Prima , alles snel en goed geregeld , materiaal is ook top.

F.M.

Prima producten, goede prijs, snelle levering, vlot in communicatie

Sylvia

Prima ervaring met dit bedrijf. Snelle reacties en snelle levering. Correct advies gekregen om ons akoestisch probleem in kantoor aan te pakken.

Schildersbedrijf Kees den Dekker

Snel in huis maar de verkeerde latten bezorgd

Reactie AfbouwTotaal:

Beste heer den Dekker,
Beste heer den Dekker,
Inmiddels hebben we u telefonisch gesproken. Het product op de webshop is aangepast en bij een eventuele volgende bestelling bij ons kunt u de toegestuurde kortingsbon gebruiken.
Onze excuses voor het ongemak en hopelijk zien we u snel weer terug.
Team AfbouwTotaal

Rob

Super! Ik had een paar gipsvinyl plafondplaten nodig. Order geplaatst, kreeg direct bevestiging dat ze klaar lagen om op te halen.

Kok Totaaltechniek

Klantvriendelijk en professioneel bedrijf, ik kan vaak na de bestelling de goederen de volgende dag al afhalen.

Tos

Snel en flexibel. Bestelling aanpassen op de zaak snel gebeurd.