LED Design Holland

Goed! Duidelijk! Snel!

Hubie

Vlotte levering, netjes verpakt

P.Romijn

Prima en snel geholpen , prima product

Logic Vision

Prima ervaring. Bestelproces was simpel, mede omdat we door een medewerker wisten wat we moesten hebben. Uiteindelijk snel geleverd, waarbij ik bij het ophalen netjes te woord werd gestaan, en de... Prima ervaring. Bestelproces was simpel, mede omdat we door een medewerker wisten wat we moesten hebben. Uiteindelijk snel geleverd, waarbij ik bij het ophalen netjes te woord werd gestaan, en de magazijnmedewerker vriendelijk genoeg was om ook even een doos (van de twee) op te pakken in in de auto te leggen.

Verzendkosten zijn erg hoog, maar aangezien het in de buurt zit, was de optie om op te halen een goede.

particulier

Zijn op zaterdag wezen kijken om een idee te krijgen van wat je gaat verwerken. Netjes geholpen. Spullen zijn netjes afgeleverd. Wat ik wel flauw vind: ik heb een heel aantal dozen platen nodig dus... Zijn op zaterdag wezen kijken om een idee te krijgen van wat je gaat verwerken. Netjes geholpen. Spullen zijn netjes afgeleverd. Wat ik wel flauw vind: ik heb een heel aantal dozen platen nodig dus heb geen reserve als ik per ongeluk een plaat versnijd. Dat moet AfbouwTotaal toch ook wel eens overkomen. Maar ik kon geen reserveplaat van een overigens courant type (Krios) kopen.

Reactie AfbouwTotaal:

Beste heer dan Dam,
Beste heer dan Dam,
Goed om te horen dat de order helemaal netjes is afgeleverd en dat u daarover tevreden bent. Helaas kunnen wij geen platen per stuk aanbieden, omdat door ons ook de platen per pak worden ingekocht. De Rockfon Krios 600x1800mm is ook geen plafondplaat die wij standaard op voorraad hebben.
Alsnog bedankt voor uw aankoop en uiteraard succes met uw bestelling!

Kenny

Top producten, goede service, snel geleverd en vriendelijke mensen. Bij een volgend project zou ik zo weer bestellen!

Brand Solution

Fijn bedrijf goed bereikbaar en goede afspraken meer te maken

Son

Alles was netjes geregeld,zeker de volgende keer maken we gebruik van om materiaal te bestellen of informatie te vragen in z'n geheel.

Handelsonderneming Vlamings BV

Redelijk

Reactie AfbouwTotaal:

Beste heer Paulus,
Beste heer Paulus,
Na telefonisch contact te hebben gehad begrepen we dat er een aantal platen waterschade hadden. Helaas was dit niet gemeld door u zodat we geen actie hierop konden ondernemen. Wij adviseren dan ook dat mocht u schade hebben aan een product dit altijd te melden. Uiteraard alsnog succes met uw aankoop!