Miriam Vermeeren

Prima op maat advies, een verademing ten opzichte van een bouwmarkt!

Eddy Graat

Uitgebreid assortiment in verlichting voor binnen en buiten. Deskundig en vriendelijk personeel met goed advies voor de keuze van goede verlichting. Uitstekende service.

Bart Peters

Eindelijk een winkel met personeel met goed, professioneel advies, wat een verademing. Met verlichting kun je de juiste sfeer creëren in huis of kantoor, Aerts begrijpt dat! Aanrader voor iedereen... Eindelijk een winkel met personeel met goed, professioneel advies, wat een verademing. Met verlichting kun je de juiste sfeer creëren in huis of kantoor, Aerts begrijpt dat! Aanrader voor iedereen die goed advies wil omtrent verlichting!

Patty Van De sanden

Super fijne winkel
Fijn en bekwaam personeel waar service nog hoog in het vaandel staat !!!

Jessica St

Top winkel met uitgebreid assortiment en vriendelijke personelen die eerlijke adviezen geven. Aerts Lighting zou ik zeker aanbevelen bij familie en vrienden!

Lindsay

In mijn zoektocht naar goede verlichting ben ik door vriendelijk, behulpzaam en deskundig personeel te woord gestaan. Ze nemen de tijd voor je en leggen alles heel goed uit. Ik raad iedereen aan om... In mijn zoektocht naar goede verlichting ben ik door vriendelijk, behulpzaam en deskundig personeel te woord gestaan. Ze nemen de tijd voor je en leggen alles heel goed uit. Ik raad iedereen aan om bij Aerts verlichting te kopen!

Esther Mol

Heel goed geholpen in de zoektocht naar nieuwe lampen voor ons nieuwe huis. Vakkundige mensen die luisteren naar wat je wilt en nodig hebt. En ook met een passend advies en product komen. Ook een... Heel goed geholpen in de zoektocht naar nieuwe lampen voor ons nieuwe huis. Vakkundige mensen die luisteren naar wat je wilt en nodig hebt. En ook met een passend advies en product komen. Ook een groot aanbod van verschillende stijlen, van industrieel tot modern. Er is zelfs meer mogelijk dan wat je in de winkel ziet. Zeker een aanrader!!

Simon V Engelen

Een led dimmer gekocht.
Na telefonisch contact, goede uitleg gekregen in de winkel.

Remco

Heel fijn geholpen!