Ron Buijs

Zeer zeer fijn bedrijf niet te veel als je ze belt zo zouden er meer moeten zijn

Cas en Tineke van ‘t Hullenaar

Meest prachtige verlichting!!
Goede voorlichting in een ontspannen sfeer!!

G.lute

Super goed geholpen en personeel die weet waar ze over praten

Evers

Snelle goede service

J v Beek

Zeer goede service

Frans en Ad van Gerwen

Hebben voor alles een oplossing. In de winkel wordt je fijn ontvangen, en het is altijd gezellig!!

Fam.Daalder

Lamp :( Holtkötter Plano leeslamp gekocht. Het lampje ( lichtscheibe ) van de onderste lamp straalde in mijn ogen. Meteen werd een andere lichtscheibe besteld. Hiermee zijn we nu echt helemaal blij.

Fam. Vogel

2 keer ben ik bij Aerts geweest voor de reparatie van een lamp die stuk was. Voor een heel laag uurloon werd de lamp gerepareerd. Echt fantastisch. Ook voor het bestellen van een nieuwe lamp was dit... 2 keer ben ik bij Aerts geweest voor de reparatie van een lamp die stuk was. Voor een heel laag uurloon werd de lamp gerepareerd. Echt fantastisch. Ook voor het bestellen van een nieuwe lamp was dit het goede adres. Het maakt niet uit of je een goedkope of een dure lamp bestelt, de service is hetzelfde. Ook was het fijn dat de zaak kon regelen dat de gekochte lamp kon worden opgehangen door een erkende electriciën. Kortom een hele fijne winkel met persoonlijke benadering en een heel goede service.

Ellen Fennema

Topbedrijf! Had lampenkapje van m'n moeder laten vallen en Paulina kwam met 'n supervoorstel. Ze had 9 kleine kapjes die moeders lamp 'n designuitstraling gaf! Erg mooi! Gr Ellen Fennema

Simone

Bij Aerts geven ze aan wij leveren geen lampen maar licht. Daar kunnen wij ons helemaal in vinden. We hebben de Plano gekocht voor in de keuken. Je staat nooit in je eigen schaduw dus perfect. Bij Aerts geven ze aan wij leveren geen lampen maar licht. Daar kunnen wij ons helemaal in vinden. We hebben de Plano gekocht voor in de keuken. Je staat nooit in je eigen schaduw dus perfect.
Voor in de huiskamer hebben we de Super Nova gekocht. Alleen het design van de lamp is al super. De verlichting kan in de romantische stand maar ook in de praktische stand dat je alles goed kan zien.