Johan

Top bedrijf met deskundig, vakkundig en gedreven personeel. Zoek niet verder en ga naar Aerts Lighting. Toppers ga zo door. Ben zeer tevrede en blij met hun adviezen en producten. Is er iets geen... Top bedrijf met deskundig, vakkundig en gedreven personeel. Zoek niet verder en ga naar Aerts Lighting. Toppers ga zo door. Ben zeer tevrede en blij met hun adviezen en producten. Is er iets geen probleem alles wordt opgelost.

P. Vd heijden

Fijne winkel met vakkundig personeel. Ze laten je als klant belangrijk voelen. Ze geven goede en duidelijke uitleg over hun producten . Ze nemen echt de tijd voor je

Fred Van Casteren

Een fijne en een gezellige winkel en het personeel weet waar ze over hebben

Rob

Top!!! Ik kan niet anders zeggen dan dat ik uitstekende ervaringen heb met het personeel!! Dank je en ga zo door.

Monique Pieters-Bessems

In mijn zoektocht naar de juiste vervanging van onze halogeen-spots naar Ledverlichting ben ik zeer goed, vakkundig en vriendelijk geholpen. Product was niet op voorraad, maar bestelling van 3 stuks... In mijn zoektocht naar de juiste vervanging van onze halogeen-spots naar Ledverlichting ben ik zeer goed, vakkundig en vriendelijk geholpen. Product was niet op voorraad, maar bestelling van 3 stuks was helemaal geen probleem. Eg klantvriendelijk en servicegericht personeel.

Michiel

Fijne zaak waar je goed geholpen wordt.

Dave Lemmens

Top winkel heel goed advies gekregen en ze hebben goed de tijd genomen voor mijn verlichting uit te zoeken in de keuken en eetkamer.

Mark Jansen

Super fijne winkel waar ik altijd 100% tevreden wordt geholpen.

Jos

Het is een sfeervolle winkel met prettig personeel. Er is veel keus, met name is wat exclusievere verlichting. Een aanrader.

daniel

Hele fijne mensen die er werken, en weten waar ze het over hebben