Heldere advisering

Professional

Ok

Visser

Goede ervaring.

Persoonlijke benadering, verdieping in de casus. Overleg.

Contactwijze en volgend contactmoment niet altijd duidelijk.

Miranda Zoetbrood

Goede begeleiding en duidelijk advies!! Fijne gesprekken gecoerd. Een minpuntje was dat het deadline data in het contract van mijn werkgever een paar keer overschreden werd voordat er actie werd... Goede begeleiding en duidelijk advies!! Fijne gesprekken gecoerd. Een minpuntje was dat het deadline data in het contract van mijn werkgever een paar keer overschreden werd voordat er actie werd ondernomen door mijn advocaat.
Maar overal positief!!

Als het nodig was, werd er meteen actie ondernomen. En ook dezelfde dag nog teruggebeld!! Erg fijn.

Zie mijn minpuntje. Mijn antwoord was in de spam terecht gekomen. Nadat er een week na de deadline van mijn ontslag verstreken was en mijn werkgever contact opnam, kwam er een reactie van mijn... Zie mijn minpuntje. Mijn antwoord was in de spam terecht gekomen. Nadat er een week na de deadline van mijn ontslag verstreken was en mijn werkgever contact opnam, kwam er een reactie van mijn advocaat. Dat had anders gekund.

Rob Steur

Prettig, goed en deskundig.

Snel schakelen en dito communiceren.

...

D.R.Aldenzee

Bezwaar VSO

Zeer vriendelijk en professioneel

Roy Aimé De Vos

Snelle en zeer bruikbare informatie en ondersteuning

Voldoende informatie om eerste afsprask te maken

NVT

Anita Overmars

Prima, hoewel het soms wat lang duurde voordat ik wat hoorde.

Begrip voor mijn situatie, probeerde mijn werkgever onder druk te zetten, maar dat hielp helaas niet.

Iets meer druk zetten wellicht. En ik vind het wel apart dat ik in de aanhef van deze mail meneer Overmars heet, terwijl ik toch echt een vrouw ben en er ook helemaal geen meneer Overmars is.

Koepon Holding

Goede service

Betrokken en veel ervaring op het gebied van arbeidsrecht

Irma Kehl-Loopstra

Een zeer positieve ervaring. Ik ben geholpen door Dhr Bossen. Vriendelijk, gaf duidelijke informatie wat de mogelijkheden waren, snelle reactie. In mijn geval (vso onderhandeling) eruit gehaald wat... Een zeer positieve ervaring. Ik ben geholpen door Dhr Bossen. Vriendelijk, gaf duidelijke informatie wat de mogelijkheden waren, snelle reactie. In mijn geval (vso onderhandeling) eruit gehaald wat er (rechtmatig) uit te halen viel.

vriendelijk, snel, duidelijke info over de mogelijkheden

zou ik zo niet weten

Esther

Prima opgepakt!

Snelle reactie op e-mails en telefoontjes