8.3/10
Snelheid terugbellen
Heldere advisering
Algemene tevredenheid

SO

Zeer positief. Mevrouw Reis stond voor mij klaar en luisterde naar me. Ze kwam zelf met ideeen. Ik had niet beter geholpen kunnen worden.

klantvriendelijkheid
Luisterend oor
Meedenken

Ontslag

Vriendelijk

Sneller reageren. Advies beter uitleggen. Nogmaals terugkomen op advies.

S.A. Jhakry

Snel, vriendelijk en professioneel.

Snelle respons.

nee.

Hendrikse

Zeer snelle en accurate hulp bij mijn ontslag

snelheid en nauwkeurigheid

niet van toepassing

Gerrit Dijkema

Goede ervaring juiste informatie en alles bevestigd op de email

Connie van Gurp

Ik ben goed geholpen. Wel had ik het idee dat er gestreefd werd naar een snelle oplossing. En dat er alles aan gedaan wordt om een rechtzaak te voorkomen.
Voor mij was dit mijn eerste echte...

Ik heb jullie hulp gekregen via rechtsbijstand.

Ik zat in een arbeidsconflict in combi met burn- out. Dan ben je niet op je scherpst. Ook totaal geen idee waarin ik verzeild was geraakt. Gelukkig ook geen ervaring mee.
Ik denk dat ik behoefte zou hebben aan meer uitleg over gevolg en vervolg van een beslissing
En dan keuze heb.
Maar ik weet niet of dat wel mogelijk is.

Prima, goed geadviseerd en het contact verliep uiterst prettig. ze was goed bereikbaar en heeft zich meer dan enorm goed voor mij ingezet. Contact met secretariaat | telefoniste was daarentegen...

Communicatie, bereikbaarheid, advies & inzet

Begrijpelijk komen jullie pas na betaling voor juridische bijstand "in actie". Maar ik vind het onbegrijpelijk en zeker niet gepast, dat wanneer je na berichtgeving per mail, ik inmiddels al 14 dagen wacht op de terugbetaling! Dat je daar als client dan zelf weer achteraan moet bellen, checken etc. is niet ok en geeft ook geen goed gevoel. Mijn scores zullen in deze enquete zeer goed zijn, maar algemene tevredenheid scoor ik laag en het eindoordeel ook, door bovenstaande. Klantvriendelijkheid matig, zie mijn opmerking bij beschrijf uw ervaring met Aegis over secretariaat / telefoniste

ineke

Arbeid beëindiging.
prima geregeld en snel gehandeld.
Goed uitgelegd per mail!

Stephan

Mijn evaluatie en oordeel heeft voornamelijk betrekking op de uitstekende manier hoe hij mij heeft geholpen”

In positieve zin is mij de samenwerking met mijn behandelaar Marc Pasman opgevallen. Een zeer kundige advocaat die actief met mij meedacht en ook de tijd en ruimte nam om tot passende reacties en acties te komen richting mijn huidige werkgever. Ook was Marc vaak goed bereikbaar, belde snel terug en kwam hij zijn afspraken na. Marc hield mij waar nodig ook een eerlijke spiegel voor. Dit had ik nodig omdat ikzelf af en toe qua loyaliteit richting mijn huidige werkgever teveel bij deze zaak betrokken was. Samen kwamen we tot prima oplossingen resulterend in een voor mij financieel en inhoudelijk betere beëindigingsovereenkomst. Ik zou Marc zo weer willen inschakelen als advocaat bij een soortgelijk toekomstig arbeidsconflict (waar ik uiteraard niet op zit te wachten ;).

Het na-traject kan naar mijn mening veel strakker. Een voorbeeld is dat ik nu een enquête heb ingevuld (heb hier twee keer over moeten bellen) over jullie dienstverlening en nu ook weer een enquête van jullie krijg toegezonden (NB bijna 2 maanden na afronden van mijn dossier, dat is rijkelijk laat). Kortom deze trajecten beter op elkaar afstemmen en jullie vragenlijst eerder versturen (dan krijg je rijkere feedback, nu zijn al best veel ervaringen weggezakt).

Jaap Reineking

Prima! Doet wat je als klant verwacht.

Vlot 1e contact; vervolgens goed ingelezen en adequaat geadviseerd. Ook contact tussen Aegis en contactpersoon werkgever ging prima.

nee