Heldere advisering
Algemene tevredenheid
Snelheid terugbellen
Nakomen van afspraken

M. Den Uijl (raar dat het niet anoniem is)

Snelle reactie na aanmelding, 1 aanspreekpersoon is fijn, duidelijk pakket. Bereikbaarheid wat minder en dat is jammer in stresssituaties. Ook wachtend op een reactie horen ik dagen later dat het in... Snelle reactie na aanmelding, 1 aanspreekpersoon is fijn, duidelijk pakket. Bereikbaarheid wat minder en dat is jammer in stresssituaties. Ook wachtend op een reactie horen ik dagen later dat het in hun spam zat.

1 aanspreekpunt, duidelijke pakketten, snelle reactie na aanmelding.

Check de spam voor reacties van de tegenpartij. Dit scheelt slapeloze nachten van uw klanten. Dit was wel echt heel erg vervelend om ipv maandag op donderdag er zelf over te bellen. Ook was... Check de spam voor reacties van de tegenpartij. Dit scheelt slapeloze nachten van uw klanten. Dit was wel echt heel erg vervelend om ipv maandag op donderdag er zelf over te bellen. Ook was afgesproken dat factuur direct naar werkgever ging en zonder mededeling had ik hem in mijn mailbox zonder toelichting waarom anders dan afgesproken.

Reactie Aegis Advocaten:

Geachte mevrouw Den Uijl,
Geachte mevrouw Den Uijl,
Het was inderdaad ongelukkig dat een mail van uw werkgever bij ons in de spambox was beland, waardoor het doorzenden hiervan enkele dagen op zich liet wachten. Verder is het uitgangspunt dat wij onze klanten altijd zo spoedig mogelijk terug bellen maar uiterlijk binnen 24 uur.
Voor wat betreft de factuur wijs ik u er op dat uw werkgever niet bereid was om deze rechtstreeks aan ons te voldoen en daarom is afgesproken dat u deze zelf ter declaratie indient. Om deze reden hebben wij de factuur naar u toegezonden (en niet naar uw werkgever).
Mocht u nog vragen / opmerkingen hebben, dan kunt u ons altijd nog even bellen.
Aegis advocaten

Marielle Stolwijk

luisterend oor, duidelijk uitleg, denken mee

nvt

ik blijf liever anoniem

Prima, zakelijk, degelijk.

heldere afspraken

VdB

VSO ter beoordeling voorgelegd, zorgvuldige reactie terug.

Duidelijk over tarief

Voelde best wel anoniem

Mw. Chin-Gutton

Ik ben echt tevreden met het werk van de Heer Bossen.

De kennis en de snelle reactie op de vragen.

N.A.

L.G.A HOFSTEDE

zeer snelle reactie,goed bereikbaar

Anne Vehof/Wila

Duidelijke informatie en telefonisch contact

Zou misschien beter telefonisch bereikbaar kunnen zijn, maar misschien ook niet handig omdat het het dossier er ook bij wilt hebben als je klant spreekt.

Reina Konings

De gewenste hulp voor het vorderen van loon is prima gegaan.

Alle informatie werd op de juiste manier gevraagd zodat er snel met de zaak begonnen kon worden. Er werd duidelijk gecommuniceerd.

Dhr. Pasman

Het was de eerste keer dat ik met een advocaat in aanraking ben gekomen, maar het was vanaf het begin een prettig contact. Er werd goed meegedacht, regelmatige terugkoppeling over de punten die... Het was de eerste keer dat ik met een advocaat in aanraking ben gekomen, maar het was vanaf het begin een prettig contact. Er werd goed meegedacht, regelmatige terugkoppeling over de punten die aangedragen werden. Prima contact met een fijn resultaat.

Regelmatige terugkoppeling, of via mail of telefonisch. Ook goed telefonisch bereikbaar.

Ik zou het niet weten wat beter kon.

Youssef

Heel goed