Heldere advisering
Algemene tevredenheid
Snelheid terugbellen
8.3/10
Nakomen van afspraken

Ik heb contact gehad met Aegis Advocaten in verband met een vaststellingsovereenkomst. Het contact heb ik als zeer prettig en kundig ervaren. We hebben zowel telefonisch als schriftelijk contact...

Ik vond de informatiestromen duidelijk. Er werd snel gereageerd, zowel telefonisch als per e-mail. Mijn mogelijkheden werden uitvoerig toegelicht. Zeer verhelderend in een toch wel voor mij onaangename situatie.

A.M. Eringa

Ik ben tevreden over de geboden ondersteuning bij de beëindiging van mijn contract. In de wirwar van alle regels overzag ik het niet meer, maar door jullie kennis en heldere uitleg werden mijn...

Professioneel maar toegankelijk

NW

Hulp gehad bij vaststellingsovereenkomst. Wegens vakantie behandelend jurist verwarrende communicatielijnen. Uiteindelijk zelf de onderhandelingen gevoerd.

Rust

Reactie Aegis Advocaten:

Wij betreuren deze review. Het is ons niet duidelijk wat met verwarrende communicatielijnen wordt bedoeld en het is helaas niet gelukt om telefonisch in contact te treden voor een toelichting. Wij herkennen ons niet in de review omdat tijdens de vakantie van de behandelend jurist, de kwestie is waargenomen door een andere jurist en daarbij accuraat is geadviseerd over de noodzakelijke vervolgacties om de kwestie tot een goed einde te brengen.

henk hopman

Zeer goed

J.Elsman

Ik heb het als zeer goed ervaren

Dit was mijn eerste ervaring en ben zeer tevreden

Na een tip van een bevriende coach, ben ik in contact gekomen met Aegis advocaten. Dit om een onderhandeling te starten aangaande een vaststellingsovereenkomst ter beëindiging van mijn...

Er zijn twee momenten geweest waarop het even wat langer geduurd heeft voordat er contact met mij werd opgenomen na een contactverzoek mijnerzijds. De communicatie hierover had iets beter gekund.

Prettig vooral professioneel contact

Ik kreeg veel extra informatie. Voor de compleetheid vast noodzakelijk, maar voor mij overbodig. Zo kreeg ik een advies waar ik niet mee uit de voeten kon, maar door het advies werd mij wel duidelijk wat mijn positie ven mogelijkheden waren en kon ik zelf tot een goede afspraak komen.

Tom Hendriksen

Zeer professioneel en er werd snel actie ondernomen en super geadviseerd

Zeer sterk, snel en duidelijk reageren

Bijzonder pleziering. Goede ondersteuning die mij echt verder heeft geholpen. Mijn dank is groot.

Het verhaal in goede en "simpele" woorden uitgelegd. Begrijpbaar, ook voor een leek.

N.v.t.

J.J.B. Meijer

Goede ondersteuning m.b.t. advisering i.v.m. een vaststellingsovereenkomst tussen mij en werkgever

de advocaat wist waar hij het over had om een vaststellingsovereenkomst ww proof te laten maken