Heldere advisering
Algemene tevredenheid
Snelheid terugbellen
Nakomen van afspraken

M van Brummelen

Heel prettig contact gehad, er werd vlot gehandeld en duidelijk gecommuniceerd.

Snelle reacties, duidelijke communicatie

Nvt

Ik blijf anoniem

Er is goed werk verricht. Er is meer uitgehaald dan me eerder werd gepresenteerd en daar ging het mij om

Snel en zakelijk

Meer inlevingsvermogen en een iets softere benadering had ik prettiger gevonden. Het was erg juridisch en heel zakelijk. Richting de werkgever is dat prima, maar in de relatie met client mag het... Meer inlevingsvermogen en een iets softere benadering had ik prettiger gevonden. Het was erg juridisch en heel zakelijk. Richting de werkgever is dat prima, maar in de relatie met client mag het minder. En dat zeg ik: met een juridische achtergrond.

G. Evenhuis

Goed geholpen

In de vaststellingsovereenkomst zijn meerdere punten in mijn voordeel gewijzigd. Die het werk niet eens extra geld kosten, maar wel positief uitpakken voor mij.

Iets beter uitvragen waar de klant op uit is (in mijn geval wilde ik liever ‘goed uit elkaar gaan’ dan het onderste uit de kan. Ondanks mailverkeer hierover, is toch aan het bedrijf allerlei vragen... Iets beter uitvragen waar de klant op uit is (in mijn geval wilde ik liever ‘goed uit elkaar gaan’ dan het onderste uit de kan. Ondanks mailverkeer hierover, is toch aan het bedrijf allerlei vragen gesteld of het wel goed onderbouwd was dat ik boventallig werd. Had van mij niet gehoeven (had beide partijen werk gescheeld).

Ada Koenders

De advocaat heeft mij heel snel geholpen. Gezien de tijdsdruk bij de zaak heeft hij deze direct opgepakt.

Snelle, deskundige hulp.

Geen.

Guliker

De ervaring die ik heb gehad met de advocaat van Argos is prima geweest.

Ze staan achter de cliënt.

Nog iets meer inleven in de cliënt zijn persoonlijke situatie.

lubbersen

Goed geholpen zowel via mail als telefonisch

heeft het geprobeerd om het uiterste eruit te halen

sneller terug bellen

H.J.Roosingh

Prima bijgestaan door Mr Pasman bij het afronden van mijn Exit wegens boventalligheid bij mijn werkgever.

Alles overzicht en duidelijk.

De de receptie mag wel wat vriendelijke zijn, komt regelmatig kort en ongeïnteresseerd over.

Steven Meerman

Zeer goed

Behoorlijk overzichterlijk

R blaauw

Duidelijke uitleg en heldere afspraken

Nvt

E. Straatman

Snelle communicatie

Steeds terugbelverzoek moeten achterlaten en direct doorverbonden worden.