Aegis Advocaten

Aegis Advocaten Ook benieuwd naar feedback over de webshop Aegis Advocaten? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company313
97 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Aegis Advocaten met 9/10. Gebaseerd op 313 ervaringen.
Nakomen van afspraken
Snelheid terugbellen
Heldere advisering
Algemene tevredenheid

Gerben Nijland
Gerben Nijland

Snel, accuraat, adequaat en goed geïnformeerd.

Zou u Aegis Advocaten aanbevelen?Ja

Adequate inzet en werkwijze. je weet snel waar je aan toe bent.

R. Dijkstra
R. Dijkstra

Goed inhoudelijk advies en goed advies om een derde partij in te schakelen

Lagere uurtarieven

Zou u Aegis Advocaten aanbevelen?Ja

Goed geluisterd, goed advies, niet uit op zoveel mogelijk uren maken. .
maar ik vind advocaten buitensporig duur.

W.H. Barges
Prima (7/10)
W.H. Barges

De professionals zijn in alle details met de materie vertrouwd en behartigen de belangen van de klanten met nadruk.

Schriftelijk mailverkeer (te) gedetaillerd en zouden soms wat vlotter kunnen reageren. Qua persoonlijk contact redelijk nuchter en zakelijke toon.

Score voor Aegis Advocaten:3.5/5
Zou u Aegis Advocaten aanbevelen?Ja

Vakbekwame dienstverlening en heel professioneel ingericht, focus op resultaat.

Aegis Advocaten 1 beoordeling

Ik heb de hulp die ik heb gehad van chantal reijs als zeer prettig ervaren , ik kon har altijd bellen als ik ergens meezat..
ook heeft ze mij achteraf nog een paar goede aanwijzingen gegeven voor het vervolg van mijn probleem.

Correct en succesvol.

Miriam Wolthuis
Miriam Wolthuis

Vreemde formulering: Ik heb niet het gevoel dat ik een product heb aangeschaft.
Sterke punten vind ik, zoals hierboven beschreven, de manier waarop de mensen van het secretariaat/aan de telefoon met mij omgingen, zich voor mij inzetten. Vervolgens ben ik uitermate tevreden over de manier waarop dhr Pasman reageerde op mijn mails, de manier waarop hij zijn/mijn verweer in mails naar mijn werkgever verwoordde en onze telefonische uitwisseling daarover. Dat dhr Pasman mij op zijn vrije dag nog terug belde omdat ik niet kon weten dat hij vrij genomen had, was ongekend uitmuntend !

Nee, ik voel mij boven verwachting goed geholpen en zou niet weten waarin Aegis advocaten zich nog zou kunnen verbeteren.

Zou u Aegis Advocaten aanbevelen?Ja

Ik kan alleen maar lovend zijn! vanaf het eerste telefonische contact met het secretariaat (vriendelijk, helder, duidelijk, betrokken, persoonlijk, helpend, oplossingsgericht) tot de inhoudelijke contacten met dhr pasman en de manier waarop hij mij vertegenwoordigde in mijn conflict met mijn werkgever: ik voelde mij goed en deskundig geholpen :-).

Positieve eerste ervaring!.

EHM Clement
EHM Clement

Maatwerk plus inleving in situatie, proberen het maximale eruit te halen, edoch realistisch blijvende

Achtervang bij mogelijk onbereikbaar zijn, of duidelijke communicatie in voorkomende gevallen van onbereikbaar zijn

Zou u Aegis Advocaten aanbevelen?Ja

Is positief, acuraat en adequaat geholpen.

Reni Rhebergen
Reni Rhebergen

Het feit dat mevr. Reis ook even mij terugfloot om het zakelijk (zonder teveel emoties) de zaak te bekijken.

Wellicht iets meer fiscale kennis ivm de genoemde vergoedingen in de VSO. Sommige punten kunnen nl. op net andere wijze beter uitpakken. Tevens heb ik zelf achteraf geregeld, dat mijn ziektekorting (welke teruggedraaid wordt) in augustus zal plaatsvinden. Dit omdat het meetelt voor SV-loon, waarop het UWV een eventuele WW baseert.
Wellicht had dit in de VSO al tot uitdrukking gebracht dienen te worden, zodat ik het niet zelf nog hoefde te regelen en hopen, dat werkgever mee wil werken.

Zou u Aegis Advocaten aanbevelen?Ja

Ik heb mijn ervaring met mevr. chantal reis als prettig ervaren. ze koppelde z.s.m. terug, belde terug en reageerde vlot..
ze trachtte me ook rustig te houden om momenten dat de emoties hoog op liepen bij mij t.a.v. de vso en de reactie van mijn werkgever. .

CR
CR

Vriendelijkheid, geduld en behulpzaamheid van mevrouw Van der Sijde

Dat het spoed was, was niet door goed doorgekomen bij een vervangende collega van mevrouw Van der Sijde , waardoor ik verschillende keren moest bellen.

Zou u Aegis Advocaten aanbevelen?Ja

Door drukte bij unive rechtsbijstand ben ik doorgestuurd naar aegis advocaten. ik kreeg 1 week voor de uiterlijke datum een vaststellingsovereenkomst. helaas zat bij unive wat vertraging zodat dat aegis advocaten maar 2 dagen hadden om mij te helpen. dit gaf bij mij wat stress. zeker omdat prive ook wat speelde inzake de verkoop van mijn huis/bank, ik ben goed geholpen door mevrouw van der sijde. een week na de afronding heeft ze nog telefonisch contact opgenomen om nog wat dingen te checken qua afronding.

Bedrijfsinformatie

Wij zijn een advocatenkantoor dat in het bijzonder zaken behandelt op het gebied van arbeidsrecht, ambtenarenrecht en onderwijsrecht.

Uw zaak wordt behandeld door ervaren advocaten en Juristen.

Ons kantoor staat (overheids)werkgevers, werknemers en ambtenaren bij.
Adres
Raadhuisplein 17