Heldere advisering
8.3/10
Nakomen van afspraken

M. Akkerman

Prettige en professionele dienstverlening

Snel contact, voor jou is het een belangrijke zaak anders leg je het niet bij ze neer. En op die manier wordt er ook mee omgegaan. Hierdoor krijg je veel vertrouwen. Ook na afloop kreeg ik nog een hele duidelijk mail met alle resultaten en ook nog aandachtspunten voor de toekomst. Dat laatste hoeven ze niet te doen.

A. Waalboer

Heldere en duidelijke terugkoppelingen en welke stappen er gezet zijn en gaan worden.

snelle en duidelijke terugkoppelingen

Duidelijke informatie, makkelijk te bereiken, snel antwoord op vragen.

B.A.

Mijn zaak werd snel en accuraat opgepakt. De communicatie was helder en duidelijk. Afspraak = afspraak. Heb jullie daarom ook aangeraden bij een collega.

Communicatie, opvolging na het tekenen van de VSO en afspraak = afspraak

Aangeven in de mail/telefoongesprek als iemand de volgende dag vrij is.

B.A.

Communicatie, opvolging na het tekenen van de VSO en afspraak = afspraak

Aangeven in de mail/telefoongesprek als iemand de volgende dag vrij is.

Emnp Klekers

Ivm het verliezen van mijn baan met contract voor onbepaalde tijd via rechtsbijstand hier terecht gekomen. Absoluut geen spijt. Hun streven is volgens mij niet lang hellen, aegis bellen. Direct werd...

Snel en uiterst correct

Erik Kroon

Prima, wel even wennen dat je geen oog contact hebt ,en alles per mail en telefoon gaat

Vooral het gevoel geven dat jullie goed thuis zijn op het segment ontslag procedure

meer aandacht wat er voor af allemaal heeft plaatsgevonden ( misschien wel gedaan ,maar niet uitgesproken)

HJR

Goed.

Professionele ondersteuning en heldere communciatie.

Dekkingsgraad in NL en meer internationaal georiënteerd.

William Dolstra

In één woord: uitstekend

Mark Pasman heeft veel specialistische kennis van zaken en is daarnaast een goede communicator. Denkt mee in het vinden van een oplossing vanuit die kennis van zaken en is een stevige persoonlijkheid in de onderhandelingen met de wederpartij.

De advocaat van Aegis die mij heeft geholpen, kon heel goed kunnen luisteren, was adequaat en behulpzaam.
Hij heeft mij prima geadviseerd en het conflict voor mij goed opgelost.
...

Kennis van zaken, rust en overwicht