Heldere advisering

Nauwkeurig, correct en tevreden

Was duidelijk en beknopt

Heb ik niet

Paula Grootendorst

Aegis heeft mij geholpen met de vaststellingsovereenkomst ivm reorganisatie van mijn werk. Zij hebben mij goed voorgelicht en zoveel mogelijk de geprobeerd de overeenkomst naar mij toe te trekken.... Aegis heeft mij geholpen met de vaststellingsovereenkomst ivm reorganisatie van mijn werk. Zij hebben mij goed voorgelicht en zoveel mogelijk de geprobeerd de overeenkomst naar mij toe te trekken. Ze waren hierin pro actief met toevoegen van artikelen in het voordeel van mij.

Denken aan artikelen voor een overeenkomst waar jij niet aan denkt

Iets meer empathie/menselijkheid. Ik voelde mij erg een nummertje. Voor jou als cliënt is het een hele verandering in het leven, voor hun is het 1 in het dozijn.

Martin

Prima, goed en snel

Duidelijke uitleg, goede ondersteuning

Iets sneller, of op/rond de genoemde tijd terugbellen als je die afspraak hebt gemaakt met een cliënt

SK Lam

Goede service, ik werd goed bijgestaan door Aegis advocaat.

Service gerichtheid

Niet, blijf zo doorgaan.

R. D.

Mijn ervaring met Aegis Advocaten is dat iedereen die ik gesproken heb erg vriendelijk is, de lijntjes kort lijken te zijn waardoor je snel antwoord krijgt op je vragen. Hebben mij goed kunnen... Mijn ervaring met Aegis Advocaten is dat iedereen die ik gesproken heb erg vriendelijk is, de lijntjes kort lijken te zijn waardoor je snel antwoord krijgt op je vragen. Hebben mij goed kunnen helpen met het verhogen van de VSO.

Klantvriendelijk, snelle reactietijden.

Rob Willems

Effectief overleg. Kort, duidelijke uiteenzetting. Voldoende contactmomenten

Niet rechtstreeks bereikbaar, maar dat begrijp ik dan ook wel weer.

Jako Kwant

Uitstekend

Vooruitdenkend en meedenkend

Nvt

Steeph Bruurs

De heer Marc Pasman, van Aegis advocaten, heeft uitmuntend werk verricht. Hij was vanaf het begin duidelijk in zijn communicatie,wist een volstrekt vertrouwen te kweken en bracht de rust die ik... De heer Marc Pasman, van Aegis advocaten, heeft uitmuntend werk verricht. Hij was vanaf het begin duidelijk in zijn communicatie,wist een volstrekt vertrouwen te kweken en bracht de rust die ik nodig had. Hij is erg professioneel, erg vriendelijk en oprecht. Hij heeft de zaak volkomen bevredigend tot een eind gebracht. Niks anders dan lof.

Hoogachtend en met vriendelijke groet Steeph Bruurs Maastricht.

Communicatie

John Bouwman

Mijn case ging over beoordelen en onderhandelen over de vaststellingsovereenkomst. Er lag snel een duidelijk tegenvoorstel op concept vaststellingsovereenkomst van de werkgever. Die is met mij... Mijn case ging over beoordelen en onderhandelen over de vaststellingsovereenkomst. Er lag snel een duidelijk tegenvoorstel op concept vaststellingsovereenkomst van de werkgever. Die is met mij afgestemd. Binnen een paar dagen zijn we er uit gekomen, en kon dit traject worden afgesloten.

snelheid, duidelijk, ideen over verbetering van de voorwaarden

goede inschatting maken hoe veel de werkgever wil toegeven.

R

Vriendelijk geholpen, ontzorgen en snelle afhandeling