Juridische kennis
Website
Reactietijd email

Mira & Mateusz

Great!

Very fast and professional reaction. Kind and friendly attitude.

No

Kirsten & Johan

Bram Martens

Zeer prettig geholpen met het verhuren van mijn appartement

Snel in contact, helder in communicatie, goede kennis van zaken, prettig naar zowel verhuurder als huurder

Dienstverlening was prima voor mij

Jacco

Behulpzaam, handelen snel en doeltreffend, prettig in de omgang.

Jonathan van Bergen

Erg Positief

- Communicatie
- Snel
- Goede Kennis

Jeroen van Belzen

Jillian Van duuren

Fijne ervaring, direct contact.
Het is prettig om een snelle reactie terug te ontvangen!

Profecioneel, er word meegedacht in situatie's. snelle en duidelijke reactie. Voel me zeer welkomend voor al mijn vragen

Geen verbeterpunten, alles is na mijn mening top!

Rogier

Mark van den Oever

Wij wilden ons huis verhuren en een vriendin raadde ons 123wonen aan. Dit bleek een goede zet. Vanaf het eerste contact was het goed. De communicatie was duidelijk, al onze vragen werden beantwoord... Wij wilden ons huis verhuren en een vriendin raadde ons 123wonen aan. Dit bleek een goede zet. Vanaf het eerste contact was het goed. De communicatie was duidelijk, al onze vragen werden beantwoord en ons huis was snel verhuurd. Wij vonden het ook erg prettig dat wij veel inspraak hadden betreft aan wie ons huis verhuurd zou gaan worden.

Bereikbaarheid en duidelijke communicatie

Keep up the good work

Specifieke medewerker

Johan heeft ons fantastisch geholpen

Sylvia van Eijnatten

Uitstekende service

Snelle reacties op vragen, goede adviezen mbt eventuele huurders, juiste hulp bij afwikkeling einde contract, vriendelijk.

Nvt

Specifieke medewerker

We hebben met Johan en Kristin het meeste contact gehad en dit zijn waardevolle medewerkers.

Jessica

Een fijn bedrijf om mee samen te werken. 123wonen.nl zorgt voor de juiste begeleiding in het traject en komt de afspraken na. Vriendelijk & goed personeel die zorgen voor een prettige samenwerken.

Komen afspraken na.
Vriendelijk personeel.
Fijne samenwerking.

Meer informatie wat gemeubileerd verhuren inhoudt. Niet echt een gemis, maar had het nog beter gemaakt.

Marie-José Bakkeren

Reuze tevreden over de bemiddeling , om ons huis in Breda , 5 maanden te verhuren . Wij beloven veel reclame te maken.
Hr. Johan van Belzen van 123 Wonen te Breda geven wij een welverdiend...
Hr. Johan van Belzen van 123 Wonen te Breda geven wij een welverdiend groot compliment .

ALLE afspraken , die Hr. Johan van Belzen beloofde, is hij perfect nagekomen , óók precies op tijd , alles perfect geregeld .

Eerlijk zou ik niet weten, welke verbeterpunten ik zou kunnen schrijven , zoals ik al hierboven geschreven had , ALLES was perfect geregeld .

Hr. Johan van Belzen in Breda

Susanna Ritzer

Heel professioneel, snel, hulpvaardig en vriendelijk. Wij zijn heel erg tevreden en raden 123 wonen en Johan zeker aan bij anderen.

Professioneel, snel, hulpvaardig en vriendelijk.

Wij zijn tevreden en hebben geen tips