Juridische kennis
Website
Reactietijd email

C. Lambregts

De persoonlijke benadering van Johan van 123Wonen Breda maakt het verschil

Doortastend, goede kennis van de markt

Vindbaarheid website

Johan van Belzen

Camar

Zojuist onze eerste samenwerking met 123wonen gestart. Na het afstemmen van onze wensen, het plaatsen van een advertentie, de zoektocht naar nieuwe huurders voor onze woning en de organisatie van... Zojuist onze eerste samenwerking met 123wonen gestart. Na het afstemmen van onze wensen, het plaatsen van een advertentie, de zoektocht naar nieuwe huurders voor onze woning en de organisatie van bezichtigingen werd gisteren de sleuteloverdracht gedaan. Alles werd vlot geregeld. Onze contactpersoon in Breda is goed bereikbaar per telefoon, mail en app en gaf adviezen over huurprijs, waar op te letten bij verhuur etc. Zeer positieve ervaring.

Open en heldere communicatie, eerlijk advies, snelle reactietijd

Ik heb vooralsnog geen verbeterpunten.

Specifieke medewerker

Johan, onze contactpersoon in Breda heeft ons vriendelijk en professioneel geholpen.

Helma

Zeer goede ervaring met dit bedrijf. Betrouwbaar en afspraken worden correct nagekomen. Accuraat en goed persoonlijk contact.

Accuraat en goed bereikbaar. Komen uiterst zorgvuldig hun afspraken na en goede begeleiding.

Nee geheel naar wens.

Specifieke medewerker

Ik heb een goed contact met Johan van Belzen en ben daar heel blij mee. Hij begrijpt precies wat de geschikte huurders zijn en is daar al voor de tweede keer in geslaagd. Heel fijn dus!

Bernadette

Ik heb mijn appartement verhuurd via 123wonen en heb hierbij zaken gedaan met Johan van Belzen.

Snelheid van reageren. Deskundigheid. Vriendelijkheid. Nakomen van afspraken. Heldere communicatie. Meedenken met de klant.

Nee op dit moment niet

Specifieke medewerker

Ik heb zaken gedaan met Johan van Belzen. Zeer vriendelijke, vrolijke man. Eerder genoemde sterke punten zijn eigenlijk op hem van toepassing ;-)

Benny

In verband met tijdelijke emigratie onze koopwoning verhuurd via 123wonen. Tevens onze woning in beheer bij 123wonen. Zorgeloos verhuren dus!

Duidelijke afspraken, fijne gesprekken gehad, goed bereikbaar, behulpzaam, kon er voor alle vragen terecht.

Specifieke medewerker

Johan, hartelijk bedankt voor de fijne en duidelijke samenwerking. Je hebt een zorg van ons weggenomen.

Michel Groenenberg

Goede communicatie en klant vriendelijkheid

Vooralsnog geen

Johan van Belzen

Astrid

Een appartement/ huis is niet zomaar 123 verhuurd, met huurders waar je een klik mee hebt. Bij 123wonen kan dat blijkbaar toch wel ! Het was een prettige samenwerking! Menselijk contact en toch... Een appartement/ huis is niet zomaar 123 verhuurd, met huurders waar je een klik mee hebt. Bij 123wonen kan dat blijkbaar toch wel ! Het was een prettige samenwerking! Menselijk contact en toch zakelijk.

Johan denkt met je mee. Ook altijd een snel antwoord op je vragen.

Geen alles klopt

Specifieke medewerker

Johan van Belzen je bent een topper !!!! Dank voor de goede zorgen !!!!

Sophie

Johan van Belzen heeft onze belangen perfect behartigd bij het vinden van huurders voor onze appartementen in Breda. Hij schakelt snel, is kundig, is vriendelijk, kent de markt en je kunt hierdoor... Johan van Belzen heeft onze belangen perfect behartigd bij het vinden van huurders voor onze appartementen in Breda. Hij schakelt snel, is kundig, is vriendelijk, kent de markt en je kunt hierdoor erg prettig met hem samenwerken.

Heldere en eerlijke communicatie en telkens een zeer snelle reactie. Ik vind dat persoonlijk super fijn!

Wellicht het contract één op één in het Engels vertalen zodat er geen verwarring kan ontstaan bij huurders die de Nederlandse taal niet machtig zijn.

Specifieke medewerker

Johan van Belzen, enorm bedankt voor het prettige contact van de afgelopen weken!

We zijn heel tevreden over de adviezen en bemiddeling bij de verhuur van ons appartement.

Snelle, accurate informatie over de mogelijkheden. Hele snelle reacties op vragen en goede benadering naar zowel verhuurder als huurder.

Geen.

Specifieke medewerker

Johan van Belzen is een prima contactpersoon!! Hij heeft ervoor gezorgd dat voor ons appartement super snel een huurder
is gevonden.

HB

Na een e-mail aanvraag voor informatie werd al snel contact opgenomen. Diezelfde week is door 123Wonen al een geschikte huurder gevonden voor mijn appartement.

Slagvaardag, professioneel en accuraat. Bedrijf komt afspraken nauwkeurig na.

Specifieke medewerker

Ja zou graag Johan van Belzen van het kantoor Breda willen bedanken voor zijn bemiddeling.
Johan schat meteen goed in wat voor type huurder geschikt was voor mijn appartement en heeft deze ook snel gevonden.