Juridische kennis
Website
Reactietijd email

Jan Wieten

Johan van Belzen

Goed en duidelijke communicatie. Snel een huurder voor onze woning gevonden.

Tijd nemen betreffende werkwijzen van 123wonen.

Wat op de website 123wonen staat meer standaard in overeenkomst opnemen.

Specifieke medewerker

Johan van Belzen een man die met enthousiasme z'n vak beoefend.

Esmé van Gorp

TOP! In contact gekomen met Johan van Belzen. Staat altijd klaar, beantwoord alle vragen die er zijn en denkt ECHT mee om de juiste match te vinden tussen verhuurder en huurder. Johan en dus... TOP! In contact gekomen met Johan van Belzen. Staat altijd klaar, beantwoord alle vragen die er zijn en denkt ECHT mee om de juiste match te vinden tussen verhuurder en huurder. Johan en dus 123Wonen is concreet, duidelijk en stelt duidelijke en haalbare doelen. Ook vindt er gedegen onderzoek plaats naar de potentiele huurder èn is Johan met zijn ervaring goed in de advisering hierin.

Concreet en duidelijk. Altijd bereikbaar èn niets aan vragen is te veel.

Specifieke medewerker

Johan, het was ons een genoegen en graag zoeken wij jou in de toekomst weer op voor de verhuur van een pand!

Len

In één woord FANTASTISCH! Er is echt goed geluisterd naar wat voor soort huurder wij op zoek waren, en kwam na 3 dagen al met de juiste kandidaat. We hoorden dat er de dagen ervoor al veel meer... In één woord FANTASTISCH! Er is echt goed geluisterd naar wat voor soort huurder wij op zoek waren, en kwam na 3 dagen al met de juiste kandidaat. We hoorden dat er de dagen ervoor al veel meer interesse was getoond in de woning maar die pasten volgens Johan niet bij onze wens. Hij heeft dus precies diegene eruit gehaald waar wij om gevraagd hadden. Het was dus 1 bezichtiging en klaar! Heel erg fijn en ook de verdere correspondentie en afwikkeling verliepen heel prettig. Kortom zeer tevreden.

Goed luisteren naar onze wensen, en dat ook goed in kunnen schatten bij de kandidaten, Heel knap is dat.
Altijd goed bereikbaar, snelle reactie en goed advies

Ik kan er geen bedenken

Specifieke medewerker

Johan van Belzen, nogmaals veel dank!

arjan braanker

Verbluffend eenvoudig was de aanmelding van het pand en nog verbluffend sneller was de reactie met een potentiële huurder. Die ook het pand is gaan huren

Duidelijkheid
Snelheid
Correctheid

Fijne mensen, snelle communicatie

Accuraat, gedreven

Communicatie met beheer kan sneller en beter

A. van Wesel

Wij hebben de laatste jaren al diverse malen heel prettig zaken gedaan met 123wonen, Johan van Belzen.
Johan denkt mee en de afspraken die hij maakt komt hij altijd na. Het is ook heel prettig dat hij altijd goed bereikbaar is! Voor de toekomst weten wij Johan zeker weer te vinden!

Komen afspraken na, denken mee, goede bereikbaarheid!

Johan van Belzen

Zeer goede ervaring tot op heden met de verhuur van ons huis.

Persoonlijk contact/ benadering, meedenken etc

Mijn ervaring met 123wonen Breda is prima!

Het meedenken vind ik erg prettig. Daarnaast zijn bereikbaarheid en snelle acties/reacties prima!

Tot nu toe niet.

Specifieke medewerker

Kennis gemaakt met Johan van 123wonen, zeer prettig persoon om mee te werken!

Goed en vriendelijk. Ook altijd bereid om aanvullende vragen te beantwoorden dan wel wensen te honoreren.

de vlotheid en souplesse van dienstverlening

ik ben blij te weten dat uw makelaarsfunctie voor aankoop en verkoop ook actief is

DHR Johan van Belzen