Juridische kennis
Vriendelijk
Website
Reactietijd email

Kirsten Diepenbroek

Betrouwbaar, vriendelijk en heel professioneel

De fijne communicatie, goed aanbod, professionele afhandeling

Geen!

Specifieke medewerker

Goede ervaring met alle medewerkers, zoals als huurder en verhuurder!

Klaas Slot

Gewoon goed

Vaste club medewerkers, waardoor ze de klanten kennen.

Ga zo door

Anne Mary

Walter Heijn

Al enige jaren wordt mijn woning succesvol verhuurd. 123Wonen is gespecialiseerd in het verhuren van woningen. Als huurder word ik in alle aspecten heel goed te woord gestaan en begeleid naar de... Al enige jaren wordt mijn woning succesvol verhuurd. 123Wonen is gespecialiseerd in het verhuren van woningen. Als huurder word ik in alle aspecten heel goed te woord gestaan en begeleid naar de juiste huurder die je als verhuurder in je woning wenst. 123wonen voert de de eerste selectie van potentiële huurders; vervolgens krijg ik vanuit de eerste selectie een aantal huurders profielen die aansluiten bij mijn wensen. Met deze selectie kandidaat huurders ga ik in gesprek en kies dan zelf wie mijn woning mag huren. Dan neemt 123Wonen heel prettig en vooral kundig de regie over; zij maken de huurovereenkomst. Huurbetalingen lopen via 123Wonen en Technische service verlenen zij ook indien er bijvoorbeeld een defect is. Kortom, alles wordt professioneel geregeld met huurder en verhuurder, met als doel dat de huurder heel prettig kan huren; en ik als verhuurder nergens zorgen om heb.

Betrouwbaar, kundig, ervaren en vooral zijn de medewerkers van 123Wonen prettig en persoonlijk.

none

Specifieke medewerker

Alle medewerkers van Team 123Wonen Zwolle zijn voor mij specifiek.

Huisman

Een professionele organisatie die vragen snel oppakt.

Contact, ervaring, informatie, vakkundig

Misschien een portal waarin je alle informatie kunt vinden wat betreft de afspraken.

Laura, Anne-Mary, Marit en Lian

J

Behoorlijk matig

Ze laten tenminste bij elke aanvraag die je doet weten of je wordt uitgenodigd of niet

Telefonisch contact wordt snel en met standaard argumenten afgewimpeld en via mail is het kort. Een beetje meer vriendelijkheid, eerlijkheid en feedback zou best mogen. Transparantie (op het proces)... Telefonisch contact wordt snel en met standaard argumenten afgewimpeld en via mail is het kort. Een beetje meer vriendelijkheid, eerlijkheid en feedback zou best mogen. Transparantie (op het proces) waarom je een woning soms niet mag bezichtigen zou fijn zijn want dat ontbreekt continu.

Stevens-van Dijk

Uitstekend, snelle afhandeling, deskundig advies en bereid tot meedenken

Bereikbaarheid, toegankelijkheid en Denken in oplossingen.

Niet laten mangelen door mensen die alleen maar (irreëel) ontevreden zijn (huurder in dit geval) en geen verantwoordelijkheid nemen voor schade wat ze hebben achtergelaten.

Isa en Laura

Puk

Zwaar waardeloos

Niks

Laten je 3 weken met een kapotte douche zitten , niemand neemt op of wilt helpen.
Vervolgens maken ze de borg over naar de eigenaar , dus 3x raden wat je daar van terug kan verwachten. Zeggen bij de uit check dat er geen gebreken zijn maar laten vervolgens alles afweten wat betreft terug betalen borg.
Hebben totaal geen verstand van zaken.
Moeten 6x een contract opsturen en is nog steeds niet juist.

Locatie zwolle
Medewerker Isa en Laura

Isa en Laura locatie zwolle

Themar en Oostdorp Investmenst BV

Erg goed

Communicatie en vriendelijkheid

Specifieke medewerker

Anne-Mary :-) maar ook Laura en Marit natuurlijk :-)

Marianne de Voogd

Uitstekend!

Communicatie (duidelijk & snel), Vriendelijkheid. Ik was geen "standaard geval", maar zelfs dat maakte het niet moeilijker.

Geen.

Specifieke medewerker

Zowel degenen die ik aan de telefoon heb gehad, super duidelijk en snel. Isa, (die het huis opleverde) was ontzettend vriendelijk, behulpzaam en duidelijk.

Anne

Erg goed! We zijn ontzettend blij met onze nieuwe woning

Mooi aanbod en goede service!

We zijn tevreden over het volledige proces

Specifieke medewerker

Marit heeft ons super geholpen!