Juridische kennis
Vriendelijk
Website
Reactietijd email

E&A

Plezierige en kundige mensen. Goed bereikbaar. Met veel kennis van de lokale markt.

Menselijke maat van het bedrijf. Persoonlijk. Accuraat.

Ons appartement werd ter verhuur aangeboden op internet zonder dat wij melding kregen daarvan op dat moment. Als dat wel zou kunnen, dan kunnen wij zelf de link delen in ons netwerk.

Daan, Anne Mary, Victoria

Bos

Betrouwbare en betrokken partner die net een stapje verder gaat voor de klant!

Kwaliteit en betrouwbaarheid

Specifieke medewerker

De samenwerking met Anne-Mary en Daan was bijzonder prettig! Ook het telefoonteam was prettig in de communicatie

Emiel Ponsteen

Top

Afspraken nakomen, duidelijke communicatie, kennis

Geen, alles was duidelijk

Specifieke medewerker

Zowel Daan als Anne-Mary waren duidelijk in de communicatie, kwamen afspraken na en er was snel een geschikte huurder gevonden.

Jan-willem Den Hollander

Zeer slechte service

Weinig tot geen

Leer omgaan met mensen. Zowel de verhuurder als de huurders zijn klanten van je. Stop eens met het typische gedrag van makelaars dat alles kan, tot de handtekening en vervolgens kan je zelf overal... Leer omgaan met mensen. Zowel de verhuurder als de huurders zijn klanten van je. Stop eens met het typische gedrag van makelaars dat alles kan, tot de handtekening en vervolgens kan je zelf overal achteraan.

Begin inspectie was nagenoeg niks. Klachten worden niet opgelost of serieus genomen en een eind inspectie wordt vervolgens tot in de kleinste puntjes gedaan.

Meerdere

Reactie 123wonen.nl de verhuurmakelaar:

Beste Jan-Willem, vervelend dat u geen goede ervaringen heeft gehad. We doen ons best onze service continu te verbeteren, we zullen uw mening hierin meenemen. Vriendelijke groet, team 123Wonen Zwolle

Eray

Vestiging Zwolle van 123Wonen is heel prettig om zaken mee te doen. Reageren altijd correct en snel op je e-mails en zijn telefonisch goed bereikbaar. Zeer vriendelijk personeel die normaal met je... Vestiging Zwolle van 123Wonen is heel prettig om zaken mee te doen. Reageren altijd correct en snel op je e-mails en zijn telefonisch goed bereikbaar. Zeer vriendelijk personeel die normaal met je omgaan. Dit in tegenstelling tot andere verhuurmakelaars.

Geen inschrijfkosten & geen idiote wachtlijsten.

Start de dienst aanhuurmakelaar

Specifieke medewerker

In mijn zoektocht naar een huurwoning ben ik prettig geholpen door Pascalle.

Britt

We hebben een hele prettige, open en professionele communicatie tijdens ons proces naar het zoeken van een huurwoning ervaren.

Snelle reacties, fijne sfeer bij bezichtiging, niet opdringerig, luchtig maar wel professioneel.

Geen verbeterpunten

Specifieke medewerker

Anne-mary, voor het wijzen op de huurwoning na het bezichtigen van een andere.

Hannah

Zeer prettige ervaring. Vriendelijk en professioneel personeel.

Vriendelijk, en antwoorden snel

Nee

Specifieke medewerker

Ik heb met 3 medewerkers te maken gehad. Door alle 3 werd ik plezierig geholpen!

Velsen

Rond uit Crimineel

Diefstal van gelden via Borg

Communicatie en kennis van rechten

Specifieke medewerker

Anne-mary (jammer dat je er werkt)

H. Siebrand

Fijn contact. Komen afspraken na. Nemen veel uit handen.

Communicatie!!

Specifieke medewerker

Daan ken ik het best. Zeer correct en vriendelijk

Stan

Super makelaar!