Juridische kennis
Vriendelijk
Website
Reactietijd email

Carina Troost

Accuraat, daadkrachtig, vriendelijk en zeer correct. Dikke pluim voor dit jonge bedrijf.

zie hierboven. Alleen maar lof!

niet

Specifieke medewerker

Daan is de commerciele man, maar de dames op kantoor zijn ook uitermate vriendelijk en vakkundig.

Martijn

Heel positief, enthousiaste jonge club.

Doen er veel voor en erg goed bereikbaar.

Anne-Mary, Victoria en Daan

All in One Dienstverlening

Wij doen geregeld eventueel benodigde schoonmaakwerkzaamheden.

Duidelijke afspraken
Betrokkenheid
Menselijk

Geem

Menno

Zeer goed. Komen de afspraken na.

Zijn goed te bereiken of bellen terug.

De koffie is van een automaat ipv en lekker bakkie. Das alles.....

Specifieke medewerker

Tja.... Daan is goed, Anne-marie is goed, maar Victoria lacht toch met meest om de grapjes.

Gerrit Wolters

Prettig, enthousiast, snel, correct. Deze trefwoorden weerspiegelen in mijn beleving het bedrijf 123wonen.

Betrokkenheid, korte lijnen, het bedrijf onderneemt snel actie bij onregelmatigheden.

Tot op heden geen verbeterpunten.
Tot op heden geen verbeterpunten.
Als tip kan ik meegeven: waak er voor dat het bedrijf bij groei niet verzand in een logge stuurloze organisatie, zodat je niet in deze valkuil terecht komt zoals vele andere grotere bedrijven. Zet op tijd op de juiste plekken enthousiaste, goed passend in hun functie, personen in die o.a. verantwoordelijkheid kunnen en durven te nemen.

Specifieke medewerker

Natuurlijk, Daan Aarnink. maar daarnaast niet te vergeten het kantoor personeel waarmee ik af en toe correspondentie heb gehad.

K. Procee

Wij hebben inmiddels een kleine 2 jaar ervaring met 123wonen in Zwolle en zijn zeer tevreden over de professionele aanpak van dit bedrijf.

Naast de kennis en kunde die de medewerkers hebben is een groot pluspunt dat ze diensten en aandacht op maat leveren.
Ze zijn betrokken bij de wensen van de verhuurder en weten een goede...
Ze zijn betrokken bij de wensen van de verhuurder en weten een goede match te realiseren.
Altijd goed bereikbaar en een snelle reactie en terugkoppeling van zaken.
Open, vriendelijk, geduldig en meedenkend.

Geen. Gewoon prima.

Specifieke medewerker

Complimenten aan Daan en Victoria en specifiek aan Anne-Mary! We zijn blij met jullie!

P Bonthuis-Kennis

Uitstekende dienstverlening, in ons geval de verhuur van onze woning. Passende kandidaten, snelle bemiddeling, goede juridische kennis.

Het feit dat men bijna altijd bereikbaar is en de weinige keren dat dat niet het geval was, zo snel als mogelijk was toch teruggebeld worden. Ook de coördinatie tussen de verschillende... Het feit dat men bijna altijd bereikbaar is en de weinige keren dat dat niet het geval was, zo snel als mogelijk was toch teruggebeld worden. Ook de coördinatie tussen de verschillende personeelsleden is uitstekend, men weet van elkaar wat men doet.

Zou het niet weten.

In ons geval Anne-Mary.

G.H. de Jong-Riepen

Bijzonder prettig om mee te werken, veel aandacht voor de klant, heel helder en duidelijk en genoeg persoonlijke aandacht,
Toppertje 123 wonen!!

ook de medewerkers waar je niet direct mee te maken hebt weten precies waar je het over hebt als je belt kLASSE

Specifieke medewerker

Anne-Mary heel blij met je, super vriendelijk en weet waar ze het over heeftklasse.

Jumbo Heerde

Wij hebben een woning verhuurd via 123

Prettig contact

Nog niet

Specifieke medewerker

Met Daan heb ik prettig contact gehad, is immers zijn afspraken en toezeggingen netjes nagekomen. Lees we hebben het 1 woning in de verhuur voor een periode van +/- 3 maand.

Daarnaast...

Daarnaast Thomas en Norbert van management beantwoorden altijd correct en tijdig.

henry netjes

Verhuur van een woning

persoonlijk contact/aanpak

werkproces lijkt efficiënter te kunnen

Specifieke medewerker

Neen compliment aan allen!