Juridische kennis
Vriendelijk
Website
Reactietijd email

Kobus

Wauw! Dit is de "go2" verhuurmakelaar waar je naartoe wil als je klantgerichtheid, duidelijkheid, punctualiteit en vriendelijkheid op prijs stelt... oh en wacht! Efficiency/snelheid van handelen is... Wauw! Dit is de "go2" verhuurmakelaar waar je naartoe wil als je klantgerichtheid, duidelijkheid, punctualiteit en vriendelijkheid op prijs stelt... oh en wacht! Efficiency/snelheid van handelen is ook echt iets waar veel organisaties een voorbeeld aan zouden moeten nemen. Binnen een maand een betrouwbare en nette huurder voor ons appartement in Enschede gevonden.

Vanaf het eerste tot het laatste contact ben ik echt overtroffen in m'n verwachtingen. Shout out naar Sarina, hartelijk dank voor de bezichtigingen, advies en gezelligheid. 123Wonen Twente (gevestigd in Almelo) kan ik iedereen (die op zoek is naar huurder of huurwoning) aanbevelen!

Altijd tevreden klant centraal

nvt

Harold

Hele SLECHTE ervaring. Ze beloven telkens contact op te nemen, maar je hoort niets van ze. Telkens moet je er zelf weer achteraan bellen of mailen.
Als je iets zegt of belooft, moet je het ook...
Als je iets zegt of belooft, moet je het ook nakomen.
Dit zegt veel over hun manier van bedrijfsvoering en omgaan met mensen en zal ze vroeg of laat de kop gaan kosten. De huizenmarkt blijft niet in hun voordeel werken.

Ben ik niet tegengekomen

Wat je belooft via mail of telefoon moet je ook waarmaken

Reactie 123wonen.nl de verhuurmakelaar:

Beste Harold de Jong,
Hartelijk dank voor uw reactie.
Beste Harold de Jong,
Hartelijk dank voor uw reactie.
Zoals met u gecommuniceerd is, zijn wij in alle gevallen afhankelijk van de verhuurder. De woningen die wij aanbieden zijn niet onze eigen woningen. In communicatie kan dit betekenen dat het soms wat langer duurt omdat wij afhankelijk zijn van de beslissing van de verhuurder. Dit is ook aan u gecommuniceerd. Tevens hebben wij u hier reeds telefonisch over gesproken.
Indien u verder vragen heeft dan horen we graag van u.
Sarina | Team 123Wonen Twente

Hartman

Als huurder heb ik een positieve ervaring met de medewerkers van 123Wonen Twente.

Goede en duidelijke communicatie via de mail en telefonisch. Zowel ten tijde van nieuwe huurder en oplevering als bij het opzeggen als huurder en eindinspectie. Ook toen er lekkage was, werd ik snel... Goede en duidelijke communicatie via de mail en telefonisch. Zowel ten tijde van nieuwe huurder en oplevering als bij het opzeggen als huurder en eindinspectie. Ook toen er lekkage was, werd ik snel geholpen met schakelen naar de juiste persoon.

Het was prettig geweest om bij het eind van de huurovereenkomst na de bezichtiging van nieuwe huurders, te horen te krijgen of de nieuwe huurder zaken wil overnemen (of niet), nu bleef het voor mij... Het was prettig geweest om bij het eind van de huurovereenkomst na de bezichtiging van nieuwe huurders, te horen te krijgen of de nieuwe huurder zaken wil overnemen (of niet), nu bleef het voor mij onduidelijk.

Nee

Shirley Negrete Castro

Beroerd

zet nummers op het web die echt werken

Specifieke medewerker

Ik zal het nul sterren geven, ik heb precies 1 maand besteed aan het proberen contact op te nemen met de telefoonnummers die ze op internet hebben en het stuurt me altijd naar het antwoordapparaat... Ik zal het nul sterren geven, ik heb precies 1 maand besteed aan het proberen contact op te nemen met de telefoonnummers die ze op internet hebben en het stuurt me altijd naar het antwoordapparaat en laat me uren wachten en niemand antwoordt. Ik heb mails gestuurd en ook zij hebben automatisch antwoord met dezelfde vragen.Ik stuur altijd de antwoorden op het formulier met de eisen om een ​​huis te huren en niets, ik zou graag willen weten of ze echt een vastgoedbedrijf zijn? of ze runnen een ander soort bedrijf, want als klant die een huis moet vinden, zou ik ze nooit aanbevelen en ik beoordeel ze NUL

N. Hendriks

Heel goed

Duidelijk en snel

Eigenlijk niet

Shanna

van Schayk

Ze heeft mij veel woningen laten zien. Ook hield zij bij de bezichtigingen, rekening met mijn drukke werkagenda. Ze was binnen en buiten werktijden bereikbaar en heeft mij met raad en daad bijgestaan.

Afspraken nakomen

nvt

R. Maneschijn

Wij zijn heel erg blij met onze woning via 123 wonen. Alles is snel en goed geregeld

Reageren snel, vriendelijke, korte doorlooptijd, duidelijk.

Hesemans Vastgoed

Perfect

Snel en professioneel

ten Thije keukens

Zeer goed bedrijf neemt u alles uit handen echt top

Zij regelen alles

nee

helemaal inorder

B. Rosink

Zeer goede ervaring met 123 makelaar Twente. Zeer pro-actief en uitstekende verzorgde communicatie en advies. Wij zijn meer dan tevreden en zullen hun diensten zeker aanraden.

Afspraken nakomen

Donna