Juridische kennis

Gerben

Communicatie

Ingeborg

Marco

Afspraak is afspraak en steeds snel een huurder gevonden

Specifieke medewerker

Diversen maar allemaal erg prettig en behulpzaam.

Bargerink

Zeer goed en vriendelijk

Snelle terugkoppeling

Ineborg

Bruins

Wij maken al enkele jaren gebruik van de diensten van 123.wonen. Dit naar alle tevredenheid.

zelf geen romslomp doordat 123 wonen onze volledig ont zorgt. Korte contact lijntjes met een vaste medewerker.

nvt

Specifieke medewerker

Met Ingeborg hebben we hele korte lijntjes en zeer prettig persoonlijk contact. We hebben daardoor echt het gevoel dat 123 wonen ons ont zorgt met de verhuur van de woningen.

D van der Schoor

Zeer goed.

Alles tot in de perfectie afgehandeld

Geen verbeterpunten

Sarina

J. Pezij

Zeer goede ervaringen met Sarina Colenbrander; behulpzame en integere makelaar. Erg snel en goed geholpen met het vinden van de juiste huurder.

Alles

Sarina Colenbrander

Iris Munsterhuis

Om je huis te verhuren moet je goed samen kunnen werken om alles gladjes te laten verlopen. Dat is in dit bedrijf echt heel fijn

Communicatie

Sarina Colenbrander

M. van Zetten

Prettige service

Snelheid in handelen

Ingeborg

van Veldhoven

Twee en een half jaar geleden heeft Simone me voor het eerst geholpen om een huurder te vinden. Binnen een zeer korte tijd had ze een geschikte huurder gevonden tegen de huurprijs die we samen... Twee en een half jaar geleden heeft Simone me voor het eerst geholpen om een huurder te vinden. Binnen een zeer korte tijd had ze een geschikte huurder gevonden tegen de huurprijs die we samen hadden bepaald. Het was een hele prettige huurder, nooit een probleem mee gehad, dit zegt iets over haar mensenkennis. Afgelopen maand ging de huurder weg en het lukte Simone om het appartement gelijk weer door te verhuren zonder leegstand! Ben uitermate tevreden over de samenwerking met Simone. Ze communiceert duidelijk en reageert snel.

Snelle en vlotte service

Simone

Joost

Uitstekend!

Communicatie, actieve bemiddeling, waarbij de wens van de klant centraal staat, maar waar wel veel ruimte is voor overleg, afstemming en goede suggesties.

Geen.

Sarina.