Juridische kennis
Website
Reactietijd email

K vd spoel

Goed en doortastend

Snelle communicatie. Veel potentiële huurders gevonden op korte termijn. Overzichtelijk en goed contract.

Specifieke medewerker

Simone zou ik graag een compliment geven. Ze reageert erg snel op de mails, vraagt dingen gelijk na bij potentiële huurders en mailt de antwoorden direct door. Erg fijn om mee samen te werken

RJH Aarts

Super, allemaal boven verwachting, niets is te veel altijd vriendelijk te woord gestaan, de telefonische wachttijd is acceptabel.

Vooral de bereikbaarheid en de klantvriendelijkheid is tegenwoordig niet vanzelfsprekend, bij 123 wonen staat dit in mijn beleving boven aan, het zit gewoon in hun DNA, top.

Gewoon zo doorgaan.

Specifieke medewerker

Sarina, en natuurlijk haar collega's die bij haar afwezigheid de dienstverlening zeker op het zelfde niveau overnemen.

Leny Altink

Uitstekend !

Fijn bedrijf met vlotte service en super mensen !

Geen.

Specifieke medewerker

Simone Voskamp heeft ons uitstekend geholpen !

ben jansen

Zeer prettig en correct

fijne keuze van de persoon die heeft gehuurd

ga zo door op deze voet

Sarina Colenbrander

Vlot contact met de bemiddelaarster

makkelijk en direct contact en kennis van zaken.

Specifieke medewerker

We hebben een kort maar zeer effectief en prettig contact gehad met Sarina Colenbrander die in die heel korte tijd een geschikte huurder voor ons pand had.

Frank

Meedenken

Penterman

Over het algemeen positief

Zeer klantvriendelijk e medewerkers.

Agendabeheer kan volgens mij beter. Medewerker kwam niet opdagen omdat afspraak niet goed was vastgelegd/overgedragen.

W. Stel

Verhuur van mijn woningen.

Nee

Ze zijn allemaal aardig en bekwaam.

Ine ter Woerds

Dit was de eerste keer dat wij een verhuurmakelaar in de arm hebben genomen, de eerste indruk was goed.

De woning niet alleen aanbieden op de website maar ook dmv een bord in of aan het huis ter huur aanbieden.

Aan alle medewerkers van 123wonen Twente!

Inhoudelijke kennis

Niet altijd snelle reactie bij maken van afspraken met kijkers, waardoor wij pas laat wisten of een door ons doorgegeven tijdstip inderdaad tot een afspraak kwam. Overdracht en Juridisch niet relevant