Juridische kennis
Vakinhoudelijke kennis
Vriendelijk
Website
Reactietijd email

Snelle, duidelijke comunicatie die ik met plezier heb mogen ervaring. Van het begin, tot het verhuur van de woning ben ik behandeld als een persoon. En waar er goed naar je wordt geluisterd.

De goede en persoonlijke comunicatie

Geen verbeter punten

Specifieke medewerker

Jolien, ik waardeer erg je inzet voor het verhuren van mijn woning. Omdat ik zelf niet meer in Nederland woon en mijn woning wilde verhuren. Gaf je mij snel het vertrouwen dat ik met je samen kon... Jolien, ik waardeer erg je inzet voor het verhuren van mijn woning. Omdat ik zelf niet meer in Nederland woon en mijn woning wilde verhuren. Gaf je mij snel het vertrouwen dat ik met je samen kon werken op afstand.

Ik zal je zeker weer benaderen als ik op zoek ben naar een andere huurder. Om gebruik te maken van je goede service die je heb afgeleverd.

L. Kruijne

Uitstekend

juridisch - communicatiefg

Jolien Heelan

goed advies en snel geregeld

nvt

Nanda

Excellent

Communication, Trust, Flexibility.

Keep up the good work and continue the same.

Specifieke medewerker

Thanks for all the support from Jolien.

Ladrak

Jolien is goed terzake kundig. Had een goed onderbouwd verhaal bij de eerste kennismaking. Het heeft geresulteerd in een voor ons "een goed gevoel huurder ".

Verhuur van woning via filiaal Dordrecht is zeer goed bevallen. Jolien Heelan is een zeer prettige, meedenkende en pro-actieve makelaar. Zelfs buiten kantoortijden heel goed bereikbaar.

Frank

Nadat wij ons huis hadden verkocht zijn wij op zoek gegaan naar een huurappartement.
Wij hebben ons bij...
Wij hebben ons bij verschillende (verhuur)makelaars ingeschreven.
Wat ons meteen opviel was de prettige persoonlijke benadering van 123wonen.nl (Jolien, team Dordrecht).

Het tempo en de flexibiliteit waarmee de bezichtiging, het administratieve proces en de daadwerkelijke verhuur tot stand
kwamen.

Een aparte brievenbus voor de ongeadresseerde reclame ;)

Jolien van team Dordrecht...GOUD