Juridische kennis
Website
Reactietijd email

Pri

Top

Denken mee, voeren geen druk op, steken veel tijd in een goede match

Danny

Lotte

Ik wilde op zeer korte termijn mijn woning particulier verhuren. Nadat ik hiervoor contact heb opgenomen met 123wonen handelden zij kundig en snel. Zij hebben mij persoonlijk in contact gebracht met... Ik wilde op zeer korte termijn mijn woning particulier verhuren. Nadat ik hiervoor contact heb opgenomen met 123wonen handelden zij kundig en snel. Zij hebben mij persoonlijk in contact gebracht met de toekomstige huurders van mijn woning en de juiste match gevonden. Voor vragen waren zij altijd goed bereikbaar.

Fijne en snelle communicatie

Danny en Katinka

Gabriela

A great experience.
(Nederlands onder)

Finding a new home may not be easy, but with 123Wonen it became much more welcoming and simple.

Upon contacting them, I received an...
A great experience.
(Nederlands onder)

Upon contacting them, I received an extremely quick response and very clear communication.
They understood our needs, helped us through the home visit process and our contract was very well structured and secure.
We are very happy in our new home and glad to know that we can always communicate with 123 Wonen.
I would recommend them to everyone.

Een geweldige ervaring.

Een nieuw huis vinden is niet makkelijk, maar met 123Wonen werd het veel gezelliger en makkelijker.

Toen ik contact met ze opnam, kreeg ik heel snel antwoord en duidelijke communicatie.
Ze begrepen onze behoeften, hielpen ons door het proces van huisbezoeken en ons contract was zeer goed gestructureerd en veilig.
We zijn erg gelukkig in ons nieuwe huis en blij om te weten dat we altijd met 123 Living kunnen communiceren.
Ik zou ze aan iedereen aanraden.

agility, security, communication and humanization

Everything perfect, I have no points of improvement to highlight.

Danny and Katinka

Karien

Zeer goed

Communicatie verliep altijd erg goed, vriendelijk en aardig, echt hart voor de zaak, betrouwbaar en natuurlijk: mooi aanbod in woningen!

Specifieke medewerker

Katinka en Danny zijn heel erg aardig en altijd benaderbaar, fan van jullie!

Esmee Hensen

Heel positief

Goede, snelle communicatie. Vriendelijk en sociaal.

Niet van toepassing

Specifieke medewerker

Dankjewel Danny voor alle moeite!

Chris van Beek

Hele fijne ervaring en eerlijke, snelle communicatie

Erg betrokken. Begreep mijn situatie en heeft daarop gehandeld.

Geen tips

Danny van den Heuvel

L. Romijn

Danny en Katinka doen oprecht hun best om de (ver)huur goed voor je te regelen. Ze vullen elkaar goed aan en zetten net dat extra stapje.

Inzet, flexibiliteit, klantvriendelijkheid.

Danny en Katinka van den Heuvel

Roy.U

Ontzettend goede service en fijn geholpen door Danny en Katinka.

Top

Danny

Wouter de Wilde

Super geholpen door Danny. Eerste kennismaking bij ons thuis was ontspannen en goed

Menselijk, benaderbaar, vriendelijk en betrouwbaar

Ik heb geen minpunten

Danny & Katinka

Van der Linden

We zijn superblij dat we samen, in deze tijd, een geweldig huurhuis hebben kunnen vinden. En dat allemaal met de superservice en het enorm fijne contact met Danny. Via de mail zijn we geweldig... We zijn superblij dat we samen, in deze tijd, een geweldig huurhuis hebben kunnen vinden. En dat allemaal met de superservice en het enorm fijne contact met Danny. Via de mail zijn we geweldig geholpen door Katinka.

Persoonlijk, Nemen de tijd, Komen afspraken na, Gezellig en meeleven.

Geen!

Danny en Katinka