Juridische kennis
Vriendelijk
Website
Reactietijd email

FE

Maken duidelijke afspraken en houden zich hieraan. Erg prettig samenwerken.

Communicatie

Martin Houtzager

zoeken de huurder die bij je past voor een goede prijs , regen alles met de energie bedrijven ge Zeer goed geholpen voor de tweede keer een huis te verhuren, alles perfect geregeld.

Zeer goede kennis van zaken

Ja Martin Houtzager

Martin Houtzager van 123 wonen heeft een appartement voor ons in de verhuur en heeft ons recent begeleid bij de aankoop van een appartement.

Martin kent de huizenmarkt goed en weet appartementen op de juiste waarde te schatten. Hij heeft ons goed geadviseerd bij onze zoektocht naar een waardevast beleggingspand. Hij heeft daarnaast een... Martin kent de huizenmarkt goed en weet appartementen op de juiste waarde te schatten. Hij heeft ons goed geadviseerd bij onze zoektocht naar een waardevast beleggingspand. Hij heeft daarnaast een uitstekende kijk op de verhuur markt. Komt zijn afspraken altijd na en is accuraat.

Geen directe feedback tips

Martin Houtzager

Snel, goede contacten met bedrijven die huurwoning zoeken.

Directe, efficiente en prettige communicatie. Ook goede inzet als opdracht nog niet rond is👍.

Bojan

Ik kan nog geen echte score geven wegens gebrek aan ervaring ik kan alleen zeggen dat er staat op de site bij het contact formulier binnen 24 uur een reactie maar dit klopt niet want heb tot heden... Ik kan nog geen echte score geven wegens gebrek aan ervaring ik kan alleen zeggen dat er staat op de site bij het contact formulier binnen 24 uur een reactie maar dit klopt niet want heb tot heden nog geen reactie ontvangen.

Bastiaan Oele

Excellent

scherp inzicht in de mogelijkheden

Martin Houtzager

Snelle, adequate service. Het appartement stond binnen 1 dag na akkoord tussen eigenaar en verhuurmakelaar al op diverse verhuursites en binnen 1 week was er al een nieuwe huurder gevonden.

Specifieke medewerker

Martin Houtzager heeft goed werk verricht. Was vriendelijk, kundig en snel.

Ik kon mijn woning niet verkocht krijgen door vnl. de incompetentie van de verkoopmakelaar. Het alternatief was om te gaan verhuren. Na door mijn partner op 123wonen.nl te zijn gewezen, is het... Ik kon mijn woning niet verkocht krijgen door vnl. de incompetentie van de verkoopmakelaar. Het alternatief was om te gaan verhuren. Na door mijn partner op 123wonen.nl te zijn gewezen, is het allemaal in een stroomversnelling geraakt en ben ik zeer tevreden over het bereikte resultaat, nl. dat mijn woning voor minimaal een jaar is verhuurd tegen een bijzonder aantrekkelijke prijs.
De service- en klantgerichtheid is echt zoals het hoort en je hoeft je er geen zorgen over te maken dat het goed komt!

"Kort op de bal spelen" noem ik dit altijd. Dus snel maar zorgvuldig handelen, in continu contact verkerend met de klant over de voortgang. Hierbij geen negen tot vijf mentaliteit hanterend, want... "Kort op de bal spelen" noem ik dit altijd. Dus snel maar zorgvuldig handelen, in continu contact verkerend met de klant over de voortgang. Hierbij geen negen tot vijf mentaliteit hanterend, want mensen met verkoop / verhuur wensen hebben overdag weinig tijd, en zijn ook bereid om hier in de avonduren aan te werken.
Het gevoel om samen aan iets te werken wat een toegevoegde waarde gaat leveren, een soort gedeeld ondernemerschap.

Misschien iets meer helderheid verschaffen over de verschillende mogelijkheden van dienstverlening, plus de hieraan gekoppelde tarieven en wijzen van betaling / verrekening.

Specifieke medewerker

Martin Houtzager--> top!! Uitstekend gedaan!!!

Martin Houtzager van de vestiging Alkmaar heeft echt een fantatstische job gedaan en binnen no time een geschikte huurder gevonden.

Zeer snelle actie en resultaat

Zeer snelle actie

Soms zijn acspraken nuet goed gecommuniceerd