Juridische kennis
Vriendelijk
Website
Reactietijd email

S.koster

Super goede en snelle service

Communicatie is echt super goed.
Het werk wat er geleverd word ook echt super professioneel.

Sandra en Martin

Henk

Verhuur woning via 123. Reeds diverse malen gebruik gemaakt van de dienstverlening van Martin en zijn team.. No nonsens, makkelijk om mee te werken. Aanrader!

Zeer klant gericht en pro-actief. Vlekkeloze

Martin Houtzager en Sandra Brinkman

J.Y. Lee

Professioneel met beste en snelle resultaten

Individuele begeleiding, nauwkeurige screening van de huurders en opstellen van contracten, snelle resultaten

Gren

Martin en Cherise

Zaal

Wij verhuren sinds een paar jaar onze appartementen via 123wonen. We zijn tevreden over de dienstverlening, hebben steeds vlot een geschikte huurder via 123 aangeleverd gekregen. We worden goed... Wij verhuren sinds een paar jaar onze appartementen via 123wonen. We zijn tevreden over de dienstverlening, hebben steeds vlot een geschikte huurder via 123 aangeleverd gekregen. We worden goed betrokken bij het proces van verhuur, zodat we in een vroeg stadium kunnen kennismaken met de gegadigden. De communicatie loopt sinds kort via Brigitte, onze vaste contactpersoon. Dit werkt voor ons heel prettig.

Groot netwerk met gegadigden, waaronder ook expats. Klein team, waardoor de lijntjes kort zijn. Er wordt goed meegedacht met ons over het te verhuren pand. Martin, Brigitte en Cherise zijn... Groot netwerk met gegadigden, waaronder ook expats. Klein team, waardoor de lijntjes kort zijn. Er wordt goed meegedacht met ons over het te verhuren pand. Martin, Brigitte en Cherise zijn deskundig en zijn fijn om zaken mee te doen.

De telefonische bereikbaarheid is soms wat lastig, maar sinds we communiceren via onze vaste contactpersoon, loopt dit veel beter.

Specifieke medewerker

Speciale complimenten voor Brigitte en Cherise, zij werken part time, maar zijn zeer accuraat in het beantwoorden van e-mail en app contact.

Smits

Goede contacten om snelde woning te verhuren.

Iets zorgvuldiger de beschrijving van een te verhuren huis maken. Er was nu duidelijk sprake van verkeerd knip en plak werk. Vraag van te voren even wat de verhuurder specifiek in de text wil hebben.

Specifieke medewerker

Zowel met Martin als Brigitte heb ik prima contact gehad.

Leonie

Martin Houtzager

Bianca

alles

Specifieke medewerker

Super goed geholpen door Martin. Heeft veel kennis in deze sector

stef heertjes

Wij zijn met 123wonen Alkmaar in contact gekomen toen wij onze appartementen wilden gaan verhuren. Vanaf de eerste keer dat we Martin ontmoeten voelden we dat het goed zat. Martin is enorm gedreven... Wij zijn met 123wonen Alkmaar in contact gekomen toen wij onze appartementen wilden gaan verhuren. Vanaf de eerste keer dat we Martin ontmoeten voelden we dat het goed zat. Martin is enorm gedreven en door zijn grote netwerk waren de appartementen zo verhuurd. Ik zou iedereen 123wonenAlkmaar aanbevelen.

communicatie, passie en gedrevenheid

Martin

Heel positief

Gemakkelijk maar toch professioneel, heldere communicatie

Nvt

Brigitte