Juridische kennis
9.8/10
Website
Reactietijd email

MRG

Een meer dan prima ervaring, goed bereikbaar, goed advies en snel in de afhandeling.

Contactpersoon is goed bereikbaar, geeft goed en eerlijk advies en is snel in de afhandeling van alle nodige zaken.

Die kan ik op dit moment niet bedenken.

Specifieke medewerker

Jan Douwe Streeksma,: fijn contact, helder, eerlijk, oprecht en snel !

P.Zuiderveld

Ik ben zeer tevreden met 123 wonen Friesland !!

Zeer snelle en corecte afwerking
Altijd de juiste huurders
Een hele goede begeleiding

Ik zou het niet weten

Specifieke medewerker

Jan-Douwe Streekstra is een zeer bekwaam, vriendelijk en vrolijke man

de Bruin

123Wonen Friesland. Top bedrijf! Vanaf het eerste kennismakingsgesprek meteen een goede klik. Goede inhoudelijke kennis en erg enthousiast. Woning was dan ook snel verhuurd aan zeer geschikte... 123Wonen Friesland. Top bedrijf! Vanaf het eerste kennismakingsgesprek meteen een goede klik. Goede inhoudelijke kennis en erg enthousiast. Woning was dan ook snel verhuurd aan zeer geschikte kandidaten. Screening is super geregeld! Dank aan Jan-Douwe Streekstra voor het begeleiden en harde werken! Ga zo door!

Snel en betrouwbare service. Uitermate goede en uitgebreide screeningsprocedure. Goed bereikbaarheid en snelle reactietijd. Zeker aan te bevelen aan mensen welke hun geld willen beleggen in... Snel en betrouwbare service. Uitermate goede en uitgebreide screeningsprocedure. Goed bereikbaarheid en snelle reactietijd. Zeker aan te bevelen aan mensen welke hun geld willen beleggen in vastgoed. 123Wonen Friesland ontzorgt!

nvt

Specifieke medewerker

Jan-Douwe Streekstra, ga zo door!

Erik

Op zoek naar mijn eerste verhuurappartement heb ik verhuurmakelaar Jan-Douwe Streekstra de hemd van het lijf gevraagd. Niets is hem echter te veel gevraagd. Uiteindelijk een mooi appartement... Op zoek naar mijn eerste verhuurappartement heb ik verhuurmakelaar Jan-Douwe Streekstra de hemd van het lijf gevraagd. Niets is hem echter te veel gevraagd. Uiteindelijk een mooi appartement aangeschaft, Jan-Douwe heeft enthousiaste huurders gevonden en alles tot en met de sleuteloverdracht keurig begeleid.

Complimenten aan Jan-Douwe Streekstra, dank voor de top service

Verhuurder van een woning

Goed bereikbaar, snelle actie

Jan Douwe Streekstra

Ter Borg psychologen praktijk

De ervaring met 123 bemiddeling was/is uitstekend.

Sterke punten zijn naast deskundigheid en kennis van de markt vooral de goede communicatieve eigenschappen van de bemiddelaar.

De informatie via We Transfer is wat vluchtig. Het verdwijnt vrij snel (tenzij je het opplust naar een betaalvariant).

Complimenten voor dhr Streekstra

A.M.Ahmed

Prima service, professioneel en kwalitatieve dienst.

flexibel en reageren erg snel als er vragen zijn

geen. zo door

Dhr. Jan-Douwe Streekstra

E. de Haan

Goed!

snel en accuraat reageren

Jan-Douwe Steekstra

n. hulsbosch

De makelaar Jan-Douwe Streekstra van 123wonen maakt de naam waar, we hadden heel snel een huurder!
Onze flat was meteen en overal te zien.
Er werd goed gekeken of de huurders...
Onze flat was meteen en overal te zien.
Er werd goed gekeken of de huurders verantwoordelijk/draagkrachig zijn.
Afspraken werden nagekomen, er was een prettig, vriendelijk contact ook via de e-mail ging alles vlot.

- Snel en precies
- Vriendelijk en enthousiast
- Betrouwbaar en verantwoordelijk

Specifieke medewerker

Jan Douwe, Bedankt voor de grote inzet, het enthousiasme en voor de prettige samenwerking!

Ph van Ittersum

Verrassend!, snel, adequaat en realistisch

Weet wat de mogelijkheden en onmogelijkheden voor zowel de huurder als verhuurder zijn. Beloofd niet wat niet waar gemaakt kan worden, doorziet dat je er voor beide partijen bent en daar een... Weet wat de mogelijkheden en onmogelijkheden voor zowel de huurder als verhuurder zijn. Beloofd niet wat niet waar gemaakt kan worden, doorziet dat je er voor beide partijen bent en daar een passende oplossing voor moet bieden

Nvt

Specifieke medewerker

Jan-Douwe is een zeer vriendelijke man zonder ster allures, die je rustig een vrijbrief kunt geven om je zaken te behartigen