Juridische kennis
9.8/10
Website
Reactietijd email

Wendy

Via 123 Wonen Friesland een huis gehuurd. Tevreden over hun reactietijd en bemiddeling.

Vriendelijk, snel, behulpzaam.

Kritisch kijken naar de staat van het pand waar ze als bemiddelaar in optreden en vooral ook naar de staat van de meubels. In ons geval werden we helaas onaangenaam verrast door kapotte stoelen waar... Kritisch kijken naar de staat van het pand waar ze als bemiddelaar in optreden en vooral ook naar de staat van de meubels. In ons geval werden we helaas onaangenaam verrast door kapotte stoelen waar een hoes overeen was gelegd en een doorgezakte bank. We hadden maar een half uurtje om het huis te bezichtigen en hebben niet de kans gehad om zo uitgebreid naar alles te kijken.

Tevens bleek dat permanente bewoning op dit adres niet is toegestaan terwijl dit wel zo naar ons was gecommuniceerd en het ook zo in de advertentie heeft gestaan.

Wat deze twee punten betreft hopen wij dat ze hier in de toekomst kritischer naar kijken want wij worden er nu als huurders zijnde de dupe van.

Specifieke medewerker

Dana was ons eerste aanspreekpunt en ze is altijd heel vriendelijk en behulpzaam. Ze heeft ook nadat het huurcontract was getekend veel betrokkenheid getoond en reageert snel en correct op vragen.

Dave

Super goed, hele snelle reacties, altijd bereikbaar en super vriendelijk!

Duidelijk, vriendelijk en snel

Dana en Andries

Pieter Hoekstra

Zeer goede ervaring!

Hoge kwaliteit van screening en werkwijze.

nvt, Alles perfect tot in de puntjes geregeld.

Friesland

Jacob

TOP!! Een hele positieve ervaring met 123wonen Leeuwarden. Geen bla bla, maar doen wat wordt gezegd. In no-time is ons huis verhuurd. Als ik 6 sterren zou kunnen geven, dan zou ik dat doen.

Deskundig, vriendelijk, correct, goede communicatie, adviserend en altijd een antwoord op mijn mail.

Geen verbeterpunten.

Specifieke medewerker

Jan-Douwe is erg betrokken en gedreven

Luiks

Zeer prettig!!! Goede communicatie, duidelijk snel... binnen korte tijd leuke huurders gevonden voor ons huis.
Echt top!!!

Ik ben zeer tevreden over Jan Douwe Streekstra in Friesland

Betrouwbaar, accuraat, vriendelijk, snel

Jan Douwe Streekstra

Redbad Visser

Dhr Streekstra heeft ons uitstekend begeleid bij het verhuurklaar maken van onze woning, het bepalen van de huurprijs en het vinden van een goede huurder.

Communicatief, kennis van zaken

Specifieke medewerker

Dhr Streekstra is een prima adviseur makelaar

Jacob Dijkstra

Een grote pluim voor 123wonen Friesland

Vlotte (re)actie, enthousiast, deskundig, bekwaam, vriendelijk, betrouwbare screening

Nee, ga zo door

Specifieke medewerker

Jan-Douwe is een bekwaam persoon om mee samen te werken en doet bijzonder zijn best om de juiste huurder te selecteren.

Jan & Matty Kloosterman

Tijdelijke verhuur van onze woning prima opgestart, begeleid en afgerond!

Heldere duidelijke communicatie

Geen verbeterpunten, ging goed!

Jan Douwe Streekstra!

Anna van de Riet